Achizitie prestari servicii de elaborare proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul Consolidare corp drum DN 57 KM 16+700 stg.
Principalele categorii de lucrari ce trebuie realizate pentru executia obiectivului Consolidare corp drum DN 57 KM 16+700 stg sunt:
- Lucrari de consolidare a corpului drumului prin realizarea unui zid din piloti forati pe partea stanga;
- Lucrari ...
Achizitie prestari servicii de elaborare proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica si executie lucrari la obiectivul Consolidare corp drum DN 57 KM 16+700 stg.
Principalele categorii de lucrari ce trebuie realizate pentru executia obiectivului Consolidare corp drum DN 57 KM 16+700 stg sunt:
- Lucrari de consolidare a corpului drumului prin realizarea unui zid din piloti forati pe partea stanga;
- Lucrari de sporire a gradului de confort si siguranta prin refacerea si reabilitarea structurii rutiere existente;
- Lucrari de siguranta circulatiei materializate prin montarea de parapet metalici de tip greu, nivel de protective H4b;
- Lucrari pentru scurgerea apelor puviale prin realizarea de santuri de beton.
Solutia aprobata este SOLUTIA 1 "Structura de sprijin executata la limita dintre acostament si proprietatea privata".
Conform art. 6 din model contract, durata contractului este de 4 (patru) luni, din care: 1 luna pentru elaborare PT+CS+DTAC, 3 luni pentru executie, 1 luna pentru detaliile de executie avand ordinul de incepere concomitent cu ordinul de incepere pentru executie lucrari, la care se adauga 36 luni garantia pentru executia lucrarilor. Asistenta tehnica se asigura pe perioada de executie a lucrarilor (max 3 luni) si perioada de garantie acordata lucrarilor (min 36 luni).
Valoarea estimata a achizitiei este de 2.220.120,00 lei fara TVA, din care:
-cap. 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 63.131,00 lei fara TVA;
-cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 2.104.380,00 lei fara TVA;
-cap. 5 Organizare de santier: 52.609,00 lei fara TVA.
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute nu este inclusa in valoarea estimata a procedurii.
Nota:
A) In temeiul art.160 alin 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 5-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.