Feedback
I.D.: 94271860

Prestari servicii de curatenie pentru spatii interioare si exterioare.

Data publicarii
07.03.24 Exista 169.944 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Termenul limita pentru depunere:
08.03.24
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestarea serviciilor de curăţenie pe o suprafaţa totală utilă de 23088,53 mp, din care : suprafata exterioara - 10683.50 mp, suprafata interioara 9704.03mp si holuri, casa scarii si grupuri sanitare – 2701 mp. Programul de lucru în care urmează să îşi desfăşoare activitatea lucrătorii din cadrul societăţii prestatoare va fi de 5 zile / săptămână între orele 08:00-16:00. Ocazional la cererea achizitorului, s...
Prestarea serviciilor de curăţenie pe o suprafaţa totală utilă de 23088,53 mp, din care : suprafata exterioara - 10683.50 mp, suprafata interioara 9704.03mp si holuri, casa scarii si grupuri sanitare – 2701 mp. Programul de lucru în care urmează să îşi desfăşoare activitatea lucrătorii din cadrul societăţii prestatoare va fi de 5 zile / săptămână între orele 08:00-16:00. Ocazional la cererea achizitorului, serviciile de curăţenie se pot asigura de către prestator şi la alte sedii de poliţie deţinute de I.P.J. Constanţa sau asigurate logistic. 2. Operaţiunile ce urmează a fi executate şi frecvenţa acestora, după caz ● activităţi zilnice: - furnizarea şi înlocuirea produselor consumabile din grupurile sanitare: ori de câte ori este nevoie - aerisirea şi odorizarea spaţiilor - adunarea şi evacuarea deşeurilor, înlocuirea sacilor menajeri de la grupurile sanitare şi porţile de acces; - aspirarea/măturarea şi spălarea pardoselilor holurilor ale Clădirilor - curăţarea şi dezinfectarea grupurilor sanitare ale clădirilor; - măturarea scărilor exterioare si interioare acces personal - verificare, completare hârtie igienică şi săpun; - golirea scrumierelor din locurile special amenajate ● activităţi săptămânale: - aspirarea/măturarea şi spălarea pardoselilor la sălile de şedinţe din corpurile - şters praf mobilier holuri; - curăţarea aleilor şi intrărilor exterioare aferente clădirilor - aspirarea/măturarea şi spălarea pardoselilor la sălile de sport din corpul C15-348 mp; - curăţarea şi dezinfectarea faianţei şi gresiei - curăţarea şi dezinfectarea balustradelor - cuăţarea garajului ● activităţi lunare: - curăţarea şi igienizarea locurilor de depozitare a gunoiului( platforma gunoi)- 50 mp - curăţarea corpurilor de iluminat interioare şi deacces în clădire - curăţarea şi spălarea pervazurilor, întrerupătoarelor de pe holuri; - înlăturarea pânzelor de păianjen; - spălarea uşilor de la intrarea personalului; - spălarea geamurilor şi ramelor din holurile clădirii, grupurilor sanitare şi sălilor de şedinţă; - desprăfuirea şi curăţarea caloriferelor si aparatelor de A/C 3. Tipul şi numărul de echipamente după caz: aspiratorul de praf profesional unelte specifice şi materiale consumabile profesionale Descrierea principalelor operaţiuni de curăţenie ce urmează a fi efectuate: - aspirare, curăţarea, spălarea pardoselilor din parchet laminat, gresie, a scărilor, etc, se va efectua utilizându-se detergenţi adecvaţi care să asigure curăţare, dezinfectare şi parfumare; pardoselile se vor aspira cu aspiratorul şi curăţa cu ştergătorul umezit cu detergent; - spălarea, curăţarea cu soluţii specifice şi dezinfectarea grupurilor sanitare cu peliculă antibacteriană – gresia, făianţa, chiuveta, oglinda, toaleta, pisoarele, uscătoarele de mâini, etc; WC-urile şi pisoarele se curăţă şi se dezinfectează, cu praf de curăţat şi detergent; colacul de WC se şterge cu detergent anionic; curăţarea şi clătirea a savonierelor şi distribuitoarelor de săpun lichid înainte de umplere (reumplere); obiectele sanitare vor fi dezincrustate periodic, prin procedee chimice şi/sau mecanice; de câte ori este necesar; oglinzile şi pereţii placaţi cu faianţă vor fi şterşi cu lavete umede; echipamentul utilizat pentru efectuarea curăţeniei în grupurile sanitare va fi utilizat numai în grupurile sanitare. - ştergerea prafului şi curăţarea mobilierului din săli – mobila şi pervazurile se şterg de praf cu material moale, impregnat, pentru a reţine praful; obiectele aflate la înălţime şi tapiţeria mobilei se vor curăţa cu aspiratorul de praf. - pereţii şi plafoanele finisate cu materiale lavabile, se vor curăţa cu detergent anionic, când sunt vizibil murdărite; în cazul finisajelor nelavabile, curăţarea se va face cu aspiratorul de praf. - curăţenia în spaţiile cu destinaţie specială (nu este permis accesul în spaţiile cu destinaţie de birouri), se va efectua în timpul programului de lucru al beneficiarului,în baza unor reglementări speciale, cu beneficiarul stabilindu-se durata şi condiţiile de execuţie; - sacii menajeri pentru coşurile de gunoi vor avea capacitate de 35 litri, 120 litri şi 240 litri şi se vor înlocui ori de câte ori prezintă urme de murdărie sau degajă un miros neplăcut. Pentru punerea în aplicare aprevederilor Legii 132/2010 privind colectarea selectivă a deşeurilor în instituţiile publice, prestatorul are următoarele obligaţii: a) golirea recipientelor destinate colectării selective a deşeurilor amplasate în birourile/incintele instituţiei, în funcţie de intensitatea activităţii/ritmul de umplere; b) transportul deşeurilor colectate selectiv existente în birouri/incinte şi depozitarea acestora pe categorii în pubelel amplasate în spaţiile special amenajate. c) colectarea se va face pentru următoarele categorii de deşeuri: - deşeuri de hârtie şi de carton; - deşeuri din metal şi plastic; - deşeuri de sticlă. Condiţii tehnice şi profesionale Prestatorul răspunde, conform reglementărilor legale, de păstrarea confidenţialităţii de către salariaţii săi, cu privire la orice informaţii, date, acte şi/sau fapte aflate în legătură cu activitatea instituţiei; Răspunde penal în cazul în care fapta întruneşte elemente de constituire a infracţiunii prevăzute de codul penal. Prestatorul are obligaţia de a lua măsurile corespunzătoare în vederea prevenirii riscurilor profesinale, protecţia sănătăţii şi securităţii personalului propriu, informării şi instruirii acestuia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, eliminării factorilor de risc şi accidentare, în conformitate cu dispoziţiile Legii securităţii şi sănătăţii în muncă în vigoare. Prestatorul va asigura starea tehnică corespunzătoare a utilajelor şi echipamentelor folosite, conform reglementărilor legale în vigoare. Prestatorul are obligaţia de a asigura în preţul ofertat, în cantităţi suficiente, toate consumabilele, unelte specifice şi materiale necesare efectuării în bune condiţii a curăţeniei, respectiv: mături, perii plastic, făraş, mop, galeţi, scări pliabile, dispozitiv şters geamuri, detergenţi şi soluţii de curăţenie şi dezinfectare pentru toate tipurile de suprafeţe existente în clădire (gresie, faianţă, lemn, geam, inox, parchet, mochetă, metal, plastic, material textil, vopsea lavabilă, etc.) , saci coş gunoi şi saci plastic pentru transportul gunoaielor la locul de depozitare a gunoiului, cârpe praf, bureţi, etc. Se interzice accesul personalului prestatorului la telefoane (cu excepţia situaţiilor excepţionale care impun acest lucru, cum ar fi declanşarea accidentală a sistemului de alarmă, apelarea poliţiei, salvării, pompierilor, etc.) şi la tehnica de calcul; Prestatorul va asigura controlul îndeplinirii programului de lucru şi al calităţii serviciilor prestate. Beneficiarul îşi rezervă dreptul de a modifica programul de lucru al prestatorului având în vedere specificul activităţii de lucru cu publicul pe parcursul celor 5 zile/săptămână de program. Presatorul va asigura numărul de personal prezentat în ofertă indiferent de perioada efectuării concediilor de odihnă, concediilor medicale, zilelor libere, etc. Prestatorul răspunde şi suportă riscul şi eventualele pagube produse ca urmare a activităţii sale sau a utilizării unor detergenţi/dezinfectanţi/soluţii neadecvaţi diferitelor tipuri de suprafeţe. Prestatorul are obligaţia de a interveni ori de cate ori este necesar pentru menţinerea curăţeniei (de mai multe ori/zi sau cu o frecvenţă mai mare decât săptămânal/lunar) şi asigurarea consumabilelor în grupurile sanitare indiferent de cantitatea utilizată. Potrivit Normelor Metodologice privind Comunicarea, Cercetarea, Înregistrarea, Raportarea, Evidenţa accidentelor de muncă se face de către prestator imediat după ce a avut loc evenimentul. Încălcarea dispoziţiilor legale privitoare la protecţia muncii şi PSI pentru activităţile desfăşurate de personalul de curăţenie, atrage pentru societatea prestatoare întreaga răspundere disciplinară, administrativă, materială, civilă, sau penală, după caz, potrivit legii. Prestatorul are obligaţia de a asigura toate condiţiile necesare pentru ca personalul prestator să efectueze vizita medicală periodică, conform reglementărilor legale în domeniu. Prestatorul va lua toate măsurile necesare pentru ca activitatea de curăţenie să nu afecteze desfăşurarea în bune condiţii a activităţii specifice IPJ Constanţa. Pe parcursul derulării contractului, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a modifica destinaţia suprafeţelor, fără nici o modificare a preţului contractului de prestări servicii curăţenie. Prestatorul are obligaţia de a asigura materialele, consumabilele şi soluţiile necesare întreţinerii curăţeniei, pe toată perioada de derulare a contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu