Descriere contract: Conform contractului, prestatorul va efectua, prin personal autorizat, respectiv cadru tehnic autorizat PSI, urmatoarele activitati: consultanta si instruire periodica a salariatilor beneficiarului,in domeniul situatiilor de urgenta ( 3 muncitori si 10 pers. TESA) -acordare asistenta tehnica de specialitate si participare alaturi de beneficiar, in situatii critice, la controalele organelor abilitate, etc...
Descriere contract: Conform contractului, prestatorul va efectua, prin personal autorizat, respectiv cadru tehnic autorizat PSI, urmatoarele activitati: consultanta si instruire periodica a salariatilor beneficiarului,in domeniul situatiilor de urgenta ( 3 muncitori si 10 pers. TESA) -acordare asistenta tehnica de specialitate si participare alaturi de beneficiar, in situatii critice, la controalele organelor abilitate, etc. -avizarea documentelor privind activitatea PSI -controlul modului de respectare a masurilor PSI -elaborarea documentelor specifice activitatii PSI - Organizarea si verificarea activitatii de aparare impotriva incendiilor in cadrul societatii -planificarea activitatii PSI -elaborare tematici instruire, testare personal, etc. -informari periodice privind legislatia in vigoare . Acestea sunt cerintele minimale. Puteti completa lista si cu alte activitati pe care le considerati necesare. Daca numarul de persoane al beneficiarului va suferi modificari pe perioada contractului, se va incheia act aditional la contract, cu modificarea corespunzatoare,cu mentinerea acelorasi prevederi contractuale, inclusiv a pretului/pers. Valoarea estimata a contractului se refera la val.totala in lei/an, fara TVA, pentru toti salariatii mentionati ( 3 muncitori +10 pers.TESA). Contractul de prestari servicii in domeniul situatiilor de urgenta (PSI) se va incheia pentru o perioada de 12 luni. Observatii: contractul nu se refera la cursuri de specializare pentru situatii de urgenta, se refera la consiliere de specialitate si la instruirea periodica a personalului beneficiarului din punct de vedere al situatiilor de urgenta.