Feedback
I.D.: 29454068

PRESTARI SERVICII CATERING - PREGATIRE –PREPARARE SI LIVRARE HRANA PENTRU PACIENTII INTERNATI IN SPITALUL DE BOLI CRONICE CALINESTI

Data publicarii
09.07.18 Exista 105.737 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55523000-2
Termenul limita pentru depunere:
23.07.18
Pretul estimativ:
297.688,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1007223.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordu– Cadru pentru servicii de catering – preparare si livrare hrana pentru pacienti Spitalul de Boli Cronice Calinesti. Durata : 24 de luni de la data atribuirii contractului ( necesar intrare in vigoare de la 01.08.2018 pana la 31.07.2020 ,posibilitate prelungire pe trei luni pana la 31.10.2020).Valoarea maxima totala estimata : 297.688 lei fara TVA.Contractele subsecvente se vor putea incheia lunar, trimestrial sau ...
Acordu– Cadru pentru servicii de catering – preparare si livrare hrana pentru pacienti Spitalul de Boli Cronice Calinesti. Durata : 24 de luni de la data atribuirii contractului ( necesar intrare in vigoare de la 01.08.2018 pana la 31.07.2020 ,posibilitate prelungire pe trei luni pana la 31.10.2020).Valoarea maxima totala estimata : 297.688 lei fara TVA.Contractele subsecvente se vor putea incheia lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de sursele de finantare disponibile si necesare Prestatorul nu poate imputa autoritatii contractante o eventuala neexecutare a contractului la cantitatile minimale/maximale precizate. obiectul :serviciile asa cum sunt descrise prin caietul de sarcini. Primul contract subsecvent va fi atribuit imediat dupa semnarea acordului-cadru.Valoarea estimata : 74.422lei fara TVA, 81.120lei cu TVA.Pretul unitar al serviciilor convenit pentru serviciile prestate este de 13le cu TVA (calculat conf. HG 665/2016 ca norma zilnica de hrana 10lei cuTVA zi/pacient la care se adauga 3lei chetuieli indirecte).Potrivit caietului de sarcini elaborat obiectul achizitiei are un caracter de repetabilitate,prepararea si livrarea se face 7 zile din 7,comanda pentru numarul de portii ce vor trebui preparate si livrate se va face zilnic pana la ora 15.00, e-mail, pentru ziua urmatoare, inclusiv pentru portiile de gustare pacienti diabetici asigurind 3mese/zi + 2 gustari(numarului de portii/meniuri pe luna ,minim 559 si maxim 1040). Total acord-cadru durata 24 luni : - cantitatea min: 13.416meniuri , cantitatea maxima : 24.960meniuri. Hrana va fi preparata si livrata in conformitate cu necesitatile calorice si cantitative ale pacientilor, conform meniului comunicat de catre asistentul dietetician si respectind condiţiile igienico-sanitare prevazute de actele normative în vigoare. Achizitorul va inainta prestatorului meniul intocmit in avans pe o saptamana in ziua de vineri a saptamanii curente pentru saptamana urmatoare.Recepţia hranei se va realiza zilnic de către achizitor prin personalul desemnat.Plata la 30 de zile dupa emiterea facturii insotita de centralizatorul livrarilor. Termenii si conditiile stabilite prin contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu