1. IDENTITATE DE BRAND – Linii directoare
• Set de reguli si recomandări cu scopul de a menţine coerenta strategica si vizuala a brand-ului pe o perioada de 2-5 ani
• Fundaţia strategică a brandului si direcţia de dezvoltare
• Cine trebuie să folosească acest manual
• De ce trebuie să folosesc acest manual
• Cum folosesc acest manual
• Importanţa branding-ului
• De ce are nevoie Localitatea de brand?
• Valorile localităţii
...
1. IDENTITATE DE BRAND – Linii directoare
• Set de reguli si recomandări cu scopul de a menţine coerenta strategica si vizuala a brand-ului pe o perioada de 2-5 ani
• Fundaţia strategică a brandului si direcţia de dezvoltare
• Cine trebuie să folosească acest manual
• De ce trebuie să folosesc acest manual
• Cum folosesc acest manual
• Importanţa branding-ului
• De ce are nevoie Localitatea de brand?
• Valorile localităţii
• Ţinta localităţii
2. IDENTITATE DE BRAND – Identitatea vizuală
• Simbolism
• Brand Mark - Logo, variaţii, spaţiere, variante cromatice, amplasare, dimensiuni şi proporţii, reguli de folosire, amplasare pe diferite fundaluri
• Tag Line/Slogan - Amplasare, palete de culori, dimensiuni şi proporţii, reguli de folosire
• Elementele cromatice - Paletele de culori (primare şi secundare)
• Typography - Type face-urile şi font-urile brandului, reguli de utilizare (titluri, subtitluri, corp text etc.)
• Fotografie - Stilul de fotografie al brandului, ghid de imagini
• Elemente vizuale secundare - Noţiuni de bază imagini, icon-uri, pattern-uri, layout-uri, texturi etc
• Reguli şi recomandări de folosire a identităţii
3. APLICAŢII PRACTICE
• Design broşură prezentare – maximum 24 pagini
• Design mapă, 2 variante
• Layout poster, 2 variante
• Design + specificaţii totem publicitar
• Giveaway (cană, pix, agendă)
• Design bannere online diverse dimensiuni - 10 variante
• Design postări social media, diverse utilizări şi dimensiuni – 20 variante
• Prezentare Power Po