, Pentru menținerea disponibilității avionului tip Piper PA-42 Cheyenne III, seria 42-8001048 este necesară efectuarea serviciilor prevăzute în caietul de sarcini și descrise succint, după cum urmează:,
, I. „event 1 & 2” – inspecțiile cuprinse în AMM (p/n 761-523) 5-20-00 paginile 9-34;,
, II. inspecții speciale – acestea sunt compuse din inspecțiile cuprinse în AMM (p/n 761-523);,
, III. serv...
, Pentru menținerea disponibilității avionului tip Piper PA-42 Cheyenne III, seria 42-8001048 este necesară efectuarea serviciilor prevăzute în caietul de sarcini și descrise succint, după cum urmează:,
, I. „event 1 & 2” – inspecțiile cuprinse în AMM (p/n 761-523) 5-20-00 paginile 9-34;,
, II. inspecții speciale – acestea sunt compuse din inspecțiile cuprinse în AMM (p/n 761-523);,
, III. servicii de schimb standard pentru motorul P&WC tip PT6A-41 cu seria PC-E 85217 ca urmare a consumului de resursă acordată între două reparaţii capitale;,
, IV. inspecția turbinei compresorului (p/n 3024711) „Inspect C/T Blade” aferentă motorului P&WC tip PT6A-41 cu seria PC-E 85177, inspecție impusă de manualul „More” al motorului ca urmare a consumului de resursă (program „More” – STC SE00001EN);,
, V. înlocuire montanți de cauciuc (amortizori de vibrații) pentru ambele motoare, lucrare impusă de manualul de mentenanță al avionului Piper PA-42 Cheyenne III ca urmare a consumului de resursă.,