Prestarea serviciilor de elaborare : Studiu de fezabilitate (S.F.) cu elemente de DALI aferente obiectivului de investi?ii "Modernizare si Extindere capacitate Sala Polivalenta” - strada Isaccei, nr. 18, localitatea Tulcea, jud. Tulcea.(conform prevederilor art. 5 alin 1 lit c) punctul (ii) din H.G nr. 907/2016).
Valoarea estimata a contractului este de: 240.500 lei fara TVA.
Conform caietului de sarcini, in obligatia pr...
Prestarea serviciilor de elaborare : Studiu de fezabilitate (S.F.) cu elemente de DALI aferente obiectivului de investi?ii "Modernizare si Extindere capacitate Sala Polivalenta” - strada Isaccei, nr. 18, localitatea Tulcea, jud. Tulcea.(conform prevederilor art. 5 alin 1 lit c) punctul (ii) din H.G nr. 907/2016).
Valoarea estimata a contractului este de: 240.500 lei fara TVA.
Conform caietului de sarcini, in obligatia proiectantului intra:
1. Elaborarea urmatoarelor documentatii:
a. Studiu de Fezabilitate (S.F.);
b. Intocmire studii de specialitate: expertiza tehnica, Audit energetic, studiu hidro-geologic;
c. studiu privind posibilitatea utilizarii unor sisteme alternative de eficienta ridicata pentru cresterea performantei energetice;
d. studiu de circulatie;
e. Studiu preliminar la foc privind siguranta la incendiu;
f. Alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului de investitii.
2. Servicii conexe:
a. Obtinere Avize conforme privind asigurarea utilitatilor,
b. Avize, acorduri si studii specifice, dupa caz, în functie de specificul obiectivului de investitii si care pot conditiona solutiile tehnice;
c. asigurarea unui suport de specialitate beneficiarului atat la prezentarea documentatiei tehnico-economice in vederea obtinerii avizelor, cat si pe perioada desfasurarii procedurii de achizitie a fazelor urmatoare de promovare a proiectului, conform prevederilor caietului de sarcini.
Studiul de fezabilitate se aproba potrivit competentelor stabilite prin Legea nr. 500/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, si Legea nr. 273/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.