Prestarea serviciilor de elaborare: Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic vizat Af, Alte studii necesare implementarii proiectului, intocmire documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor de principiu solicitate prin certificatul de urbanism, sau care pot conditiona solutiile tehnice, prezentare 3D, Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul de investitii "Construire Arenă multifuncţională C.S. Dinamo Bucur...
Prestarea serviciilor de elaborare: Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic vizat Af, Alte studii necesare implementarii proiectului, intocmire documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor de principiu solicitate prin certificatul de urbanism, sau care pot conditiona solutiile tehnice, prezentare 3D, Studiu de Fezabilitate, pentru obiectivul de investitii "Construire Arenă multifuncţională C.S. Dinamo Bucureşti, Şos. Ştefan cel Mare nr. 7-9, Lot 1/1, sectorul 2, Bucureşti"
NOTA: INTRUCAT IN SECTIUNEA II.1.1 NU ESTE PERMISA INTRODUCEREA INTREGII DENUMIRI A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA, OFERTANTII VOR COMPLETA IN TOATE DOCUMENTELE DIN OFERTA, DENUMIREA INTEGRALA, ASTFEL CUM ESTE MENTIONATA LA SECTIUNEA II.1.4.
Valoarea estimata este de 1.020.337,97 lei fara TVA din care 32.914,13 lei valoarea studiului topografic vizat OCPI, 32.914,13 lei valoarea studiului geotehnic vizat Af, 98.742,38 lei valoarea documentatiilor pentru avize si acorduri, 32.914,13 lei valoarea altor studii de specialitate, 822.853,20 lei valoarea studiului de fezabilitate.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.