1. Lot 1: Locuinţa maxim protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi care să-şi desfăşoare activitatea in zona Teiuş, jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale în locuinţa maxim protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi pentru un număr de 10 persoane adulte încadrate în grad de handicap, pentru care a fost instituită o măsură de protecţia de către Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap A...
1. Lot 1: Locuinţa maxim protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi care să-şi desfăşoare activitatea in zona Teiuş, jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale în locuinţa maxim protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi pentru un număr de 10 persoane adulte încadrate în grad de handicap, pentru care a fost instituită o măsură de protecţia de către Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap Alba , care au nevoie de furnizare de servicii de specialitate, acordate în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 82/2019, privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi, Anexa 2.
Pentru contractarea de servicii sociale în zona Teiuş pentru 10 persoane adulte cu dizabilităţi, este necesară o Locuinţa maxim protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi în zona Teiuş, iar imobilul în care va funcţiona serviciul social trebuie să fie proprietatea furnizorului privat de servicii sociale.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative şi cantitative se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din L 98/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..
3. Lot 3 -Locuinţa maxim protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi din loc. Vintu de Jos, jud. Alba,
Prestarea de servicii sociale în locuinţe maxim protejată pentru persoane adulte cu dizabilităţi pentru un număr de 10 persoane adulte încadrate în grad de handicap, pentru care a fost instituită o măsură de protecţia de către Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap Alba , care au nevoie de furnizare de servicii de specialitate, acordate în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 82/2019, privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi, Anexa 2.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative şi cantitative se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din L 98/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016.
2. - Locuinţe maxim protejate pentru persoane adulte cu dizabilităţi nr.1 si 2 Blaj,
Prestarea de servicii sociale în locuinţe maxim protejate Blaj- Tiur 1 si 2 pentru persoane adulte cu dizabilităţi pentru un număr de 20 persoane adulte încadrate în grad de handicap, pentru care a fost instituită o măsură de protecţia de către Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap Alba , care au nevoie de furnizare de servicii de specialitate, acordate în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 82/2019, privind aprobarea standardelor specifice minime de calitate obligatorii pentru serviciile sociale destinate persoanelor adulte cu dizabilităţi, Anexa 2.
Imobilele au fost date în administrarea DGASPC Alba de către Consiliul Judeţean Alba prin Hotărârea nr. 113 din 31.07.2007şi este dat în administrarea DGASPC Alba de către Consiliul Judeţean Alba prin Hotărârea nr. 32 din 12.06.1998.
DGASPC Alba în calitate de administrator, cu acordul proprietarului, pune la dispoziţie aceste imobile, cu titlu gratuit, asociaţiilor / fundaţiilor care au statut de utilitate publică sau le pune la dispoziţie cu titlu de închiriere, ofertanţilor care nu au statut de utilitate publică, conform prevederilor legale şi hotărârilor Consiliului Judeţean Alba.
Toate precizările referitoare la specificaţiile calitative şi cantitative se regăsesc in Caietul de sarcini. Oferta va fi întocmită conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor –maxim 18 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, in a 11 –a de zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Acordul cadru de achiziţie publică va fi încheiat pe o perioadă de 12 luni cu posibilitatea de prelungire conf. art. 107 din L 98/2016 si/ sau modificare conf. art. 221, alin.1, 2 din Legea 98/2016..