Feedback
I.D.: 55325056

Prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Electronic de Achiziţii Publice realizat prin proiectul “Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfăşurare al achiziţiilor publice – SICAP"

Data publicarii
23.03.21 Exista 514.389 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Pretul estimativ:
9.420.000,00 RON - 9.420.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), astfel:-Servicii de support, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru Sistemul Electronic de Achiziţii Publice realizat prin proiectul “Sistemul informatic colaborativ pentru mediu performant de desfăşurare al achiziţiilor publice – SICAP" (Abonament lunar ce curpinde servicii de mentenan...
Achizitia de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), astfel:-Servicii de support, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru Sistemul Electronic de Achiziţii Publice realizat prin proiectul “Sistemul informatic colaborativ pentru mediu performant de desfăşurare al achiziţiilor publice – SICAP" (Abonament lunar ce curpinde servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă lunare)-Servicii din cadrul mentenanţei evolutive pentru Sistemul Electronic de Achiziţii Publice realizat prin proiectul “Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de defăşurare al achiziţiilor publice – SICAP"Durata contractului tip acord cadru este de 36 luniPe durata acordului-cadru se estimează:Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă :-cantitate minimă – minim 1 lună; -cantitate maximă – maxim 36 de luniServicii de mentenanţă evolutivă, la cerere (pentru 36 luni):-cantitate minimă – minim 15.000 ore ;-cantitate maximă – maxim 30.000 ore.Pe durata unui contract subsecvent se estimează:Servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă :-cantitate minimă – minim 1 lună-cantitate maximă – maxim 12 luni,Servicii de mentenanţă evolutivă, la cerere:-cantitate minimă – minim 5.000 ore;-cantitate maximă – maxim 10.000 ore Cantităţile indicate mai sus reprezintă doar repere maximale, fără a crea vreo obligaţie în sarcina autorităţii contractante de a solicita realizarea operaţiunilor de mentenanţă evolutivă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 22.04.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 01.07.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 22.04.20
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă pentru Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP) 31.01.25
Servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță preventivă, corectivă și evolutivă pentru Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP) 31.01.25
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Informatic de Atribuire Electronică în Transporturi(S.I.A.E) 05.09.23
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport sistem de comunicaţii şi colaborare VoIP (cod CPV: 50334400-9)  
Asigurarea mentenanţei preventive, corective, evolutive si adaptive, în vederea îmbunătăţirii parametrilor de funcţionare ai Sistemului Naţional de Informaţii privind Vizele – SNIV si subsistemelor aferente acestuia(NVIS, VIS Mail etc) 04.08.20