Prestare servicii pentru realizarea: studiu topografic, studiu geotehnic verificat la cerinta Af, plan de situatie pe ridicare topografica vizat OCPI, studiu de trafic, studiu hidraulic si hidrogeologic, documentatie pentru scoaterea din circuitul forestier, expertiza tehnica, studiu de fezabilitate, certificate de urbanism, avize, acorduri si studii specifice dupa caz pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare si modern...
Prestare servicii pentru realizarea: studiu topografic, studiu geotehnic verificat la cerinta Af, plan de situatie pe ridicare topografica vizat OCPI, studiu de trafic, studiu hidraulic si hidrogeologic, documentatie pentru scoaterea din circuitul forestier, expertiza tehnica, studiu de fezabilitate, certificate de urbanism, avize, acorduri si studii specifice dupa caz pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare si modernizare DJ 102 I, Valea Doftanei, judetul Prahova – Bradet, judetul Brasov"
Valoarea estimata este de 2.873.805 lei alcatuita din:
I. Studii - 695.000 lei (studii topografice- 95.000 lei, studii geotehnice - 500.000 lei, studii de trafic - 100.000 lei);
II. Documentatii pentru scoaterea din circuitul forestier – 50.000 lei
III. Studii hidraulice si hidrogeologice - 92.000 lei;
IV. Documentatii suport si cheltuieli pentru obtinere avizelor inclusiv certificat de urbanism - 50.000 lei;
V. Expertize tehnice (A4B2D, Af, A7) - 290.000 lei;
VI. Studiu fezabilitate - 1.696.805 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.