Feedback
I.D.: 49841476

Prestare servicii evaluarea activităţii şi actualizarea Fişelor Posturilor

Data publicarii
18.09.20 Exista 164.654 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Pretul estimativ:
28.000,00 RON - 28.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Întocmirea fişelor de post si evaluarea performanţei angajatului sunt atribuţii integrate ale angajatorilor, indiferent de natura acestora. Cu precădere în entităţile publice importanţa fişelor posturilor se regăseşte în intreg Sistemul de Control Intern Managerial, atât prin standardul privind atribuţiile şi sarcinile salariaţilor cât şi prin prisma evaluării profesionale. Fişa postului este un instrument dinamic prin ca...
Întocmirea fişelor de post si evaluarea performanţei angajatului sunt atribuţii integrate ale angajatorilor, indiferent de natura acestora. Cu precădere în entităţile publice importanţa fişelor posturilor se regăseşte în intreg Sistemul de Control Intern Managerial, atât prin standardul privind atribuţiile şi sarcinile salariaţilor cât şi prin prisma evaluării profesionale. Fişa postului este un instrument dinamic prin care entitatea oferă angajatului o imagine clară asupra poziţiei deţinute în organizaţie. Mai mult, aceasta are o importanţă majoră în stabilirea ulterioară a obiectivelor profesionale individuale care stau la baza evaluării performanţei angajatului. Un model standard al fişei de post reprezintă un document întocmit conform specificaţiilor Clasificării Ocupaţiilor din România sau altor acte normative aplicabile domeniului de activitate al angajatorului, respectând astfel doar cerinţele minime legale. Compania noastră va pune la dispoziţia Beneficiarului un draft al Fişei Postului care corespunde cu toate cerinţele şi reglementările legale în vigoare sau va prelua formatul deja utilizat de Beneficiar, urmând să aducă modificări sau completări ale acestuia dacă este cazul. Ca urmare a acestei etape preliminare se vor demara următoarele activităţi: 1. Inventarierea tuturor posturilor prin interogarea documentelor statutare (Statul de funcţii) şi dacă este cazul, identificarea de noi posturi prin comunicarea cu aparatul de specialitate al Beneficiarului;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu