Prestare servicii de proiectare fazele: Studiu de Fezabilitate, studiu topografic vizat OCPI, studiu geotehnic verificat Af, expetiza tehnica verificata M.L.P.A.T., audit energetic, studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienta ridicata, scenariu preliminar la foc privind siguranta la incendiu, alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului de Investitii, elaborarea documentat...
Prestare servicii de proiectare fazele: Studiu de Fezabilitate, studiu topografic vizat OCPI, studiu geotehnic verificat Af, expetiza tehnica verificata M.L.P.A.T., audit energetic, studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienta ridicata, scenariu preliminar la foc privind siguranta la incendiu, alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului de Investitii, elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate in Certificatul de Urbanism, pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare, modernizare, dotare şi extindere Centrul de Agrement Gălăciuc, sat Tulnici, comuna Tulnici, judeţul Vrancea"
Valoarea estimata este de 232.417,20 lei fara TVA compusa din:
- Studiu topo vizat OCPI (Componenta I) – 8.698,59 lei;
- Studiu geotehnic verificat de catre verificator atestat la cerinta Af (Coponenta II) - 13.047,88 lei;
- Expertiza Tehnica - verificata la de catre verificator atestat MLPAT (Componenta III) - 17.450,34 lei;
- Raport audit energetic (Componenta IV) - 6.543,88 lei;
- Studiu privind utilizarea unor sisteme alternative de eficienta ridicata (Componenta V) - 3.489,28 lei;
- Reabilitare, modernizare, dotare si extindere centru de agrement SF (Componenta VI) - 183.187,23 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.