Prestare servicii de proiectare fazele: Studii de teren ( Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af, Expertiza Tehnică – Releveu) şi Studiu de Fezabilitate – obiectiv mixt (S.F.), Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind s...
Prestare servicii de proiectare fazele: Studii de teren ( Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af, Expertiza Tehnică – Releveu) şi Studiu de Fezabilitate – obiectiv mixt (S.F.), Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, parte componentă a studiului de fezabilitate, Documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, precum şi orice alte studii de specialitate în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice relevante pentru obiectivul mixt de investiţii "Palatul de Justiţie Neamţ Sediu Tribunalul Neamţ si Judecatoria Piatra-Neamţ", Str. 1 Decembrie 1918, Nr. 68C, municipiul Piatra-Neamţ, judeţul Neamţ, din cadrul Programului Naţional de construcţii de interes public sau social
Valoarea estimata este de 523.089,87 lei fara TVA compusa din:
- Expertiza Tehnica – Releveu – 18.167,84 lei;
- Studiu Geotehnic (6 foraje) - 16.725,62 lei;
- Studiu Topo (inclusiv structura existenta) - 12.544,21 lei;
- Studiu de Fezabilitate (Obiectiv Mixt) - 475.652,20 lei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.