Prestare servicii de proiectare fazele: Studii de teren (Studiu topografic,Studiu istoric, Audit energetic, Expertiza componente artistice) si Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), Documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, inclusiv Scenariu de securitate la incendiu preliminar în conformitate cu Legea 307/2006, precum şi orice alte studii de sp...
Prestare servicii de proiectare fazele: Studii de teren (Studiu topografic,Studiu istoric, Audit energetic, Expertiza componente artistice) si Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (D.A.L.I.), Documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, inclusiv Scenariu de securitate la incendiu preliminar în conformitate cu Legea 307/2006, precum şi orice alte studii de specialitate în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice relevante pentru obiectivul de investiţii “Lucrări de intervenţii la imobilul situat în bdul Regina Elisabeta, nr. 53, sector 5, municipiul Bucureşti"
NOTA: denumirea mai sus mentionata se va regasi pe toate documentele emise de ofertant.
Valoarea estimata este de 472.594,63 lei fara TVA, compusa din:
A. Studii de teren: 103.880,35 lei
B. D.A.L.I. ( Documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism, inclusiv Scenariu de securitate la incendiu) – 368.714,28 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.