Prestare servicii de proiectare fazele: Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții conform HG 907/2016 privind etapele
de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanţate
din fonduri publice, Studii de specialitate (Studiu topografic vizat de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară, Studiu
geotehnic verificat Af, Exp...
Prestare servicii de proiectare fazele: Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții conform HG 907/2016 privind etapele
de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanţate
din fonduri publice, Studii de specialitate (Studiu topografic vizat de Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară, Studiu
geotehnic verificat Af, Expertiza tehnică structură de rezistență, Expertiza tehnică privind securitatea la incendiu, Scenariu
de securitate la incendiu preliminar, Studiu privind fezabilitatea din punct de vedere tehnic, economic și al mediului înconjurător
a utilizării sistemelor alternative de înaltă eficiență, Raport de Audit energetic, precum și orice alte studii de specialitate
necesare îndeplinirii obiectivului), întocmire Documentații pentru obținerea avizelor și acordurilor solicitate prin Certificatul
de Urbanism și asistență beneficiar în vederea obținerii avizelor, prezentare 3D - imagini fotorealiste de prezentare, pentru
obiectivul de investiții: „Consolidare, Reabilitare, extindere și dotare corp spital nou C1+C2 – Spitalul Județean de Urgență
Giurgiu”NOTA: denumirea mai sus mentionata se va regasi pe toate documentele emise de ofertant.Valoarea estimata este de 698.882,23
lei fara TVA.Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile
prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat
in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de
atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile
si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de
achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este de 30 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta stabileste
ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi,
respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.