Feedback
I.D.: 101416185

Prestare: servicii de pază şi protecţie umană a obiectivelor, bunurilor şi valorilor SPITVBL; servicii de monitorizare şi revizie, respectiv furnizare şi înlocuire piese de schimb şi consumabile pentru sistemele de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie

Data publicarii
14.08.24 Exista 184.375 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5 79711000-1 50610000-4 34913000-0
Termenul limita pentru depunere:
27.08.24 10:00
Pretul estimativ:
266.910,86 RON - 1.741.140,35 RON
Documente participare:
  1. ANUNT SI DOCUMENTATIE SERVICII DE PAZA.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei constă în: 1. Prestarea serviciilor de pază şi protecţie umană a obiectivelor, bunurilor şi valorilor aparţinând autorităţii contractante prin asigurarea de către operatorul economic a acestora, prin personal specializat, în condiţiile legii. Serviciile de pază vor fi prestate în 3 (trei) locaţii ale autorităţii contractante situate în Municipiul Constanţa, respectiv: B-dul Tomis nr. 112; Str. So...
Obiectul achiziţiei constă în: 1. Prestarea serviciilor de pază şi protecţie umană a obiectivelor, bunurilor şi valorilor aparţinând autorităţii contractante prin asigurarea de către operatorul economic a acestora, prin personal specializat, în condiţiile legii. Serviciile de pază vor fi prestate în 3 (trei) locaţii ale autorităţii contractante situate în Municipiul Constanţa, respectiv: B-dul Tomis nr. 112; Str. Soveja nr. 104, bl. 44, parter; Str. Sg. Nicolae Grindeanu nr. 66. 2. Prestarea serviciilor de monitorizare a sistemelor de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie şi intervenţia echipajelor mobile. Serviciile vor fi prestate pentru 7 (şapte) locaţii ale autorităţii contractante în care sunt instalate 8 (opt) sisteme, respectiv: b-dul Tomis nr. 112 (2 sisteme de alarmă); Str. Sg. Nicolae Grindeanu nr. 66; B-dul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116C- în incinta Centrului Comercial City Park Mall; B-dul Tomis nr. 391 - DN2A - în incinta Centrului Comercial Tom Constanţa; Str. Soveja nr. 104, bl. 44, parter; Str. Ştefan cel Mare nr. 36-40 - în incinta Centrului Comercial Tomis Mall; Str. Interioară nr. 2. 3. Prestarea serviciilor de revizie a sistemelor de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie va consta în verificarea de către operatorul economic a stării de funcţionalitate a sistemelor instalate în locaţiile de la punctul 2, în vederea identificării eventualelor defecţiuni şi restabilirii parametrilor tehnici de funcţionare. 4. Furnizarea şi înlocuirea diverselor piese de schimb şi consumabile pentru sistemele de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie, fiind asigurate ca urmare a prestării serviciilor de revizie, respectiv a intervenţiilor la cerere, în baza cărora s-a constatat ca fiind necesară înlocuirea lor, conform proceselor-verbale de constatare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate a "Achizitia serviciului de paza si transport valori, precum si monitorizare sisteme de alarmare antiefractie si interventie rapida, cu agenti inarmati, precum si eliminarea disfunctionalitatilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.” 04.12.17
achizitia serviciului de paza si transport valori, precum si monitorizare sisteme de alarmare antiefractie si interventie rapida, cu agenti inarmati, precum si eliminarea disfunctionalitatilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese 24.02.17
Acord cadru cu durata de 2 ani avand ca obiect «Servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor Consiliului Judeţean Constanţa» 28.02.22
Acord cadru cu durata de 2 ani avand ca obiect «Servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor Consiliului Judeţean Constanţa»  
Acord cadru cu durata de 2 ani avand ca obiect «Servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor Consiliului Judeţean Constanţa»  
Servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor Consiliului Judeţean Constanţa  
Verificare şi măsurare a rezistenţei de dispersie pentru instalaţiile de legare la pământ  
Acord cadru cu durata de 2 ani avand ca obiect «Servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor Consiliului Judeţean Constanţa»  
Identificarea variantei optime de prestare a serviciilor de întreţinere şi reparaţii echipamente periferice din dotarea CJC şi CMZ, respectiv a frecvenţei cu care se vor presta serviciile de mentenanţă periodică, raportată la necesităţi, precum şi la preţul abonamentului lunar. 25.02.21
Contract subsecvent 1 la acordul cadru de prestari servicii nr.T74150/07.09.2021