Prestare servicii avand ca obiect intocmire Studiu topografic avizat OCPI, inclusiv planul de situatie pe ridicarea topografica vizat OCPI); Studiu de fezabilitate, inclusiv relevee; Expertiză tehnică ansamblu construcţii; Audit energetic – soluţii pentru realizarea unui imobil eficient energetic cu asigurarea surselor de energie regenerabilă; Studiu geotehnic vizat la cerinţa Af; Studiu hidrologic; Memoriu de prezentare a...
Prestare servicii avand ca obiect intocmire Studiu topografic avizat OCPI, inclusiv planul de situatie pe ridicarea topografica vizat OCPI); Studiu de fezabilitate, inclusiv relevee; Expertiză tehnică ansamblu construcţii; Audit energetic – soluţii pentru realizarea unui imobil eficient energetic cu asigurarea surselor de energie regenerabilă; Studiu geotehnic vizat la cerinţa Af; Studiu hidrologic; Memoriu de prezentare aviz Mediu; Studiu de evaluare adecvată (SEA); Documentaţie pentru obţinerea avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism, alte studii de de soluţie cerute prin avizele solicitate, documentaţie pentru obtinerea avizelor solicitate prin Certificatul de Urbanism, alte studii de solutie cerute prin avizele solicitate, cercetari, documentatii ca fiind necesare in conformiatte cu HG nr. 907/2016 pentru obiectivul de investiţii “Reabilitare, modernizare şi dotare "Păstrăvăria Lepşa", comuna Tulnici, judeţul Vrancea".
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.