Prestare servicii avand ca obiect intocmire: studiu prefezabilitate, studiu de fezabilitate si alte studii tehnice specifice, aferente obiectivului de investitii "Construire Sala Polivalenta 16000 locuri", Aleea FC Ripensia nr. 37 - 35 localitate Timisoara, judet Timis
Valoarea estimata este de 940.800,00 lei fara TVA alcatuita din:
Etapa I. Elaborare Studiu prefezabilitate si intocmire studiu de trafic, studiu de impact a...
Prestare servicii avand ca obiect intocmire: studiu prefezabilitate, studiu de fezabilitate si alte studii tehnice specifice, aferente obiectivului de investitii "Construire Sala Polivalenta 16000 locuri", Aleea FC Ripensia nr. 37 - 35 localitate Timisoara, judet Timis
Valoarea estimata este de 940.800,00 lei fara TVA alcatuita din:
Etapa I. Elaborare Studiu prefezabilitate si intocmire studiu de trafic, studiu de impact asupra mediului = 282.240 lei, din care studiu prefezabilitate =192.168,56 lei studiu de trafic = 45.035,72 lei, studiu de impact asupra mediului = 45.035,72 lei
Etapa II Elaborare Studiu fezabilitate si intocmire studiu acustic, studiu luminotehnic, studiu privind posibilitatea utilizarii unor sisteme alternative de eficienta ridicata pentru cresterea performantei energetice, randari high details, alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului de investitii conform legilor in vigoare = 658.560 lei, din care Studiu fezabilitate = 450.357,23 lei, studiu acustic = 67.553,58 lei, studiu luminotehnic = 90.071,45 lei, studiu privind posibilitatea utilizarii unor sisteme alternative de eficienta ridicata pentru cresterea performantei energetice = 23.252,47 lei, randari high details = 4.807,40, alte studii de specialitate relevante pentru buna functionare a obiectivului de investitii conform legilor in vigoare = 22.517,86 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 11 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.