Prestare servicii avand ca obiect intocmire Studiu de fezabilitate (S.F.), Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, în conformitate cu prevederile Art. 24. din Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicat...
Prestare servicii avand ca obiect intocmire Studiu de fezabilitate (S.F.), Studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, în conformitate cu prevederile Art. 24. din Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi orice alte studii de specialitate relevante pentru buna funcţionare a obiectivului de investiţii, Documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor conforme solicitate prin Certificatul de Urbanism, pentru obiectivul de Investiţii “Palatul de Justiţie Ilfov (Sediu Tribunalul Ilfov şi Judecătoria Buftea)", str. Ştirbei Vodă, nr. 53A, municipiul Buftea, judeţul Ilfov, din cadrul Programului Naţional de construcţii de interes public sau social.
Valoarea estimata a serviciilor este de 511.278,92 lei fara TVA.
Obiectivul de investitii face parte din Programului naţional de construcţii de interes public sau social, Subprogramul "Alte obiective de interes public sau social în domeniul construcţiilor".
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la
care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau
informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii
suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.