Prestare servicii avand ca obiect elaborare Studiu de Fezabilitate, Alte studii, Expertiza tehnica, Audit energetic, Intocmire documentie pentru obtinere CU, Proiect tehnic, Intocmire documentatie pentru obtinere AC, Asistenta tehnica pe perioada lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “Sală de sport multifuncţională cu 3000 de locuri - structura preluata, Str. Crisan, Nr. 33, Mun. Slatina, Jud. Olt"
Valoarea estimata ...
Prestare servicii avand ca obiect elaborare Studiu de Fezabilitate, Alte studii, Expertiza tehnica, Audit energetic, Intocmire documentie pentru obtinere CU, Proiect tehnic, Intocmire documentatie pentru obtinere AC, Asistenta tehnica pe perioada lucrarilor pentru obiectivul de investitii: “Sală de sport multifuncţională cu 3000 de locuri - structura preluata, Str. Crisan, Nr. 33, Mun. Slatina, Jud. Olt"
Valoarea estimata este de 542.019,27 lei fara TVA, compusa din:
Studiu fezabilitate (Coponenta I) Etapa 1 - 118.426,90 lei fara TVA
Alte studii (Coponenta II) Etapa 1 - 31.080,05 lei fara TVA
Expertiza tehnica (Coponenta III) Etapa 1 - 24.864,04 lei fara TVA
Audit energetic(Componenta IV) Etapa 1 - 18.648,03 lei fara TVA
Intocmire documentatie pentru obtinere CU(Componenta V) Etapa 1 - 22.659,79 lei fara TVA
Proiect tehnic(Componenta VI) Etapa 2 - 139.860,20 lei fara TVA
Intocmire documentatie pentru obtinere AC(Componenta VII) Etapa 2 - 31.080,05 lei fara TVA
Asistenta tehnica pe perioada lucrarilor(Componenta VIII) Etapa 3 - 155.400,23 lei fara TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul periodei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.