Feedback
I.D.: 77306902

PRESTĂRI SERVICII PENTRU ÎNTREŢINERE ŞI REPARAŢII A ECHIPAMENTELOR PENTRU ANUL 2023

Data publicarii
09.01.23 Exista 114.297 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50311400-2
Pretul estimativ:
11.760,00 RON - 11.760,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
. OFERTA TEHNICĂ 1. O vizita lunara la sediul Primariei pentru verificare si mentenanta; 2. Interventii nelimitate la sediul primariei; 3. Interventii de tip help desk nelimitate prin telefon, email sau chat; 4. Asistenta remote; 5. Instalare, suport hardware si software; 6. Mentenanta si suport retea; 7. Mentenanta si suport echipamente periferice (imprimante, multifinctionale, scanere, proiectoare, etc.); 8. Back-up date;...
. OFERTA TEHNICĂ 1. O vizita lunara la sediul Primariei pentru verificare si mentenanta; 2. Interventii nelimitate la sediul primariei; 3. Interventii de tip help desk nelimitate prin telefon, email sau chat; 4. Asistenta remote; 5. Instalare, suport hardware si software; 6. Mentenanta si suport retea; 7. Mentenanta si suport echipamente periferice (imprimante, multifinctionale, scanere, proiectoare, etc.); 8. Back-up date; 9. Devirusare, scanare virusi, update antivirus; 10. Curatare de praf; 11. Remedierea defectiunilor aparute daca echipamentul nu se mai afla in perioada de garantie; 12. Prezenta ori de cate ori este nevoie la punctul de control al sistemului de supraveghere video din cadrul Primariei Bratca cat si al localitatii Bratca pentru verificare inregistrari video, etc.; 13. Serviciile sunt obligatorii atat pentru Primaria Bratca cat si pentru alte institutii din cadrul UAT Bratca; 14. Pentru inlocuirea de piese sau achizitionarea de soft se va face o oferta tehnica si financiara din partea prestatorului, iar beneficiarul va decide daca achizitia o face de la prestator sau de la alta firma in functie de oferta cu cel mai mic pret. Inlocuirea acestora se va efectua doar cu acordul achizitorului; 15. Timpul de raspuns de la primirea solicitarii benficiarului este de 30 de minute pentru constatarea defectiunilor si 2 ore pentru remedierea acesteia, exceptand cazurile in care din motive de independente de prestator, se intarzie indeplinirea obligatiilor (lipsa piese,
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu