. OFERTA TEHNICĂ 1. O vizita lunara la sediul Primariei pentru verificare si mentenanta; 2. Interventii nelimitate la sediul primariei; 3. Interventii de tip help desk nelimitate prin telefon, email sau chat; 4. Asistenta remote; 5. Instalare, suport hardware si software; 6. Mentenanta si suport retea; 7. Mentenanta si suport echipamente periferice (imprimante, multifinctionale, scanere, proiectoare, etc.); 8. Back-up date;...
. OFERTA TEHNICĂ 1. O vizita lunara la sediul Primariei pentru verificare si mentenanta; 2. Interventii nelimitate la sediul primariei; 3. Interventii de tip help desk nelimitate prin telefon, email sau chat; 4. Asistenta remote; 5. Instalare, suport hardware si software; 6. Mentenanta si suport retea; 7. Mentenanta si suport echipamente periferice (imprimante, multifinctionale, scanere, proiectoare, etc.); 8. Back-up date; 9. Devirusare, scanare virusi, update antivirus; 10. Curatare de praf; 11. Remedierea defectiunilor aparute daca echipamentul nu se mai afla in perioada de garantie; 12. Prezenta ori de cate ori este nevoie la punctul de control al sistemului de supraveghere video din cadrul Primariei Bratca cat si al localitatii Bratca pentru verificare inregistrari video, etc.; 13. Serviciile sunt obligatorii atat pentru Primaria Bratca cat si pentru alte institutii din cadrul UAT Bratca; 14. Pentru inlocuirea de piese sau achizitionarea de soft se va face o oferta tehnica si financiara din partea prestatorului, iar beneficiarul va decide daca achizitia o face de la prestator sau de la alta firma in functie de oferta cu cel mai mic pret. Inlocuirea acestora se va efectua doar cu acordul achizitorului; 15. Timpul de raspuns de la primirea solicitarii benficiarului este de 30 de minute pentru constatarea defectiunilor si 2 ore pentru remedierea acesteia, exceptand cazurile in care din motive de independente de prestator, se intarzie indeplinirea obligatiilor (lipsa piese,