În scopul satisfacerii cerinţelor necesare desfăşurării traficului rutier în condiţii de siguranţă şi confort deplin, precum şi pentru conservarea patrimoniului rutier, Administratorul drumurilor judeţene execută lucrări şi servicii de întreţinere şi reparaţii a drumurilor judeţene pe timp de vară şi pe timp de iarnă. Deoarece numărul de utilaje specifice din dotarea Societăţii nu asigură necesarul pentru acoperirea/desfăşu...
În scopul satisfacerii cerinţelor necesare desfăşurării traficului rutier în condiţii de siguranţă şi confort deplin, precum şi pentru conservarea patrimoniului rutier, Administratorul drumurilor judeţene execută lucrări şi servicii de întreţinere şi reparaţii a drumurilor judeţene pe timp de vară şi pe timp de iarnă. Deoarece numărul de utilaje specifice din dotarea Societăţii nu asigură necesarul pentru acoperirea/desfăşurarea activităţii pe timp de iarnă, se impune achiziţionarea unor servicii de deszăpezire pentru iarna 2022/2023.În urma Referatului de necesitate nr. 3615/14.09.2022 întocmit de Biroul Producţie s-a iniţiat în Seap procedura de licitatie deschisă pentru atribuirea contractelor de prestari de servicii de deszapezire pentru loturile 1-24, asa cum au fost acestea indicate în referatul amintit, nr. procedurii din SEAP fiind CN1047939/07.10.2022. Ca urmare a parcurgerii etapelor de analizare/evaluare a ofertelor primite, procedura amintita s-a finalizat prin atribuirea unui numar de 5 contracte (5 loturi) din cele 24 de loturi. Au ramas neatribuite în procedurile anterioare loturile 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 motiv pentru care se initiaza prezenta procedura de achizitie publica, conform Referatului de necesitate intocmit de Biroul Producţie al Societăţii. Zonele, respectiv drumurile judeţene, lungimea tronsoanelor de drum pentru care se doreste achiziţionarea de servicii de deszăpezire, precum şi tipul de vehicul necesar sunt aratate in cuprinsul acestei documentatii de atribuire. Durata contractului este de 60 (şasezeci) de zile de la semnarea lui de catre parti. CANTITĂŢILE PREZENTATE SUNT ESTIMATIVE. Condiţiile contractuale apar în Modelul de contract care va fi pus la dispoziţia ofertanţilor prin Documentaţia de atribuire. Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificari de către operatorii economici interesaţi de procedură, înainte de data limita de depunere a ofertelor: 6. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor