Feedback
I.D.: 7044334

Prelungire licente si suport tehnic hardware si software

Data publicarii
07.07.15 Exista 670.866 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72260000-5
Termenul limita pentru depunere:
08.07.15
Pretul estimativ:
12.600,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
A.1)- Prelungirea licentelor si suportul tehnic hardware si software vizeaza solutia server hardware/software Endpoint Protector existenta la Beneficiar, precum si clientii software instalati pe 460 de statii de lucru conectate in retea, avand instalate sistemul de operare Microsoft Windows 7 Professional sau Windows 8.1 Profesional, 32/64 biti; 2)- Prelungirea licentelor si suportul tehnic hardware si software pentru aplic...
A.1)- Prelungirea licentelor si suportul tehnic hardware si software vizeaza solutia server hardware/software Endpoint Protector existenta la Beneficiar, precum si clientii software instalati pe 460 de statii de lucru conectate in retea, avand instalate sistemul de operare Microsoft Windows 7 Professional sau Windows 8.1 Profesional, 32/64 biti; 2)- Prelungirea licentelor si suportul tehnic hardware si software pentru aplicatia Endpoint Protector Basic instalata pe 65 de statii de lucru care nu sunt conectate la retea, avand instalate sistemul de operare Microsoft Windows XP Professional, Microsoft Windows 7 Professional sau Windows 8.1 Profesional, 32/64 biti. B.Mentenanta presupune inclusiv (dar fara a se limita la): - remedierea defectiunilor software prin actiuni de aplicare de corectii software (patch); - reconfigurare sau alte actiuni menite sa restabileasca functionalitatea produsului/ componentelor instalate pe echipamentele Beneficiarului in cel mai scurt timp posibil. - asigurarea actualizarilor software (disponibile pe site-ul furnizorului/producatorului): a) majore – versiuni noi, cu functionalitati suplimentare introduse; b) minore – actualizari (bug fixes). - actualizarile software pot fi realizate si offline (fara necesitatea conectarii la internet). Suportul include: - clarificarea modului de utilizare sau de configurare al produsului/componentelor instalate pe echipamentele Beneficiarului, - acces nerestrictionat la documentatia produsului; - in cazul in care aplicatia server devine neoperationala (din motive hardware sau software), furnizorul se obliga ca in termen de 4 zile lucratoare de la anuntarea incidentului sa o repuna in functiune.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu