A. Etapa 1: Realizarea nomenclaturii stradale a localităţii:
1. Centralizarea informaţiei existente , nume de străzi şi numere poştale (nomenclatoare stradale, HCL-uri, PUZ-uri, PUG, Planuri cadastrale pentru intravilan şi altele).
2. Identificarea în teren prin, parcurgerea tuturor străzilor, uliţelor, arterelor, etc a localităţii, precum şi măsurarea numerelor administrative;
3. Suprapunerea ac...
A. Etapa 1: Realizarea nomenclaturii stradale a localităţii:
1. Centralizarea informaţiei existente , nume de străzi şi numere poştale (nomenclatoare stradale, HCL-uri, PUZ-uri, PUG, Planuri cadastrale pentru intravilan şi altele).
2. Identificarea în teren prin, parcurgerea tuturor străzilor, uliţelor, arterelor, etc a localităţii, precum şi măsurarea numerelor administrative;
3. Suprapunerea acestora cu datele găsite în Primărie ( în cazul în care există )
4. Verificarea şi rezolvarea anomaliilor împreună cu un reprezentant din cadrul Primăriei.
5. Realizarea raportului de specialitate, referitor la aprobarea formei finale cu noua denumire a străzilor de către UAT şi emiterea HCL-ului prin care se atribuie noua denumire a străzilor şi numerele administrative.
6. Desenarea şi realizarea în format electronic, ( harta electronică precum şi harta în format analogic care ulterior rămâne proprietatea Primăriei ) cu toate străzile şi numerele administrative;
B. Etapa 2: Realizare RENNS:
1. Creare user şi parolă pentru aplicaţia RENNS: se alocă de către OCPI - se solicită de către Primărie.
- Primar
- Consiliu local
- Referent
2. Reverificarea tuturor datelor şi adaptarea lor la cerinţele ANCPI.
3. Importul în aplicaţia RENNS şi aprobările la nivel de user a tuturor străzilor şi numerelor administrative care au fost aprobate prin HCL. Denumirea străzilor va trebui validat