Feedback
I.D.: 39092480

Pregatirea achizitiei unui software pentru zone de navigaţie (Aplicatie software pentru zone de navigaţie cu riscuri specifice de pe parcursul navigabil al Dunării şi două tipuri de nave fluviale)

Data publicarii
15.10.19 Exista 225.699 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
18.10.19
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze o Aplicaţie software pentru zone de navigaţie cu riscuri specifice de pe parcursul navigabil al Dunării şi două tipuri de nave fluviale, în vederea asigurării unei librării virtuale. Această aplicaţie software va cuprinde: 10 sectoare navigabile cu riscuri specifice de pe parcursul navigabil al Dunării, respectiv: sectoare navigabile traversate de poduri (4), sectoare navig...
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze o Aplicaţie software pentru zone de navigaţie cu riscuri specifice de pe parcursul navigabil al Dunării şi două tipuri de nave fluviale, în vederea asigurării unei librării virtuale. Această aplicaţie software va cuprinde: 10 sectoare navigabile cu riscuri specifice de pe parcursul navigabil al Dunării, respectiv: sectoare navigabile traversate de poduri (4), sectoare navigabile cu trecere prin ecluze (2) şi sectoare navigabile de pe parcursul navigabil al Dunării aflat în regim de curgere liberă (4) precum şi două tipuri de nave fluviale respectiv: navă de pasageri pentru croaziere şi navă pentru transportul mărfurilor periculoase, care trebuie incluse în programele de pregătire ale personalului navigant fluvial conform prevederilor Directivei UE 2017/2397 privind recunoaşterea calificărilor profesionale în domeniul navigaţie interioare, în vederea dobândirii competenţelor necesare pentru navigaţia în siguranţă prin aceste sectoare specifice. Sectoarele de căi navigabile interioare cu riscuri specifice sunt specificate la Art.9 din Directiva UE 2017/2397, ca fiind sectoare navigabile în care riscurile pentru siguranţa navigaţiei sunt cauzate, în principal, de unul sau mai multe din următoarele motive: • curenţi cu tipare şi viteze care se modifică frecvent; • caracteristicile hidromorfologice ale căii navigabile şi absenţa unor servicii corespunzătoare de informaţii privind şenalele navigabile interioare sau a unor hărţi adecvate; • prezenţa unor reglementări specifice privind traficul, justificată de caracteristici hidromorfologice specifice căii navigabile interioare; sau • o frecvenţă ridicată a accidentelor într-un anumit sector al căii navigabile interioare, care să fie atribuită lipsei unei competenţe care nu este prevăzută de standardele menţionate la art.17. Zonele de navigaţie cu riscuri specifice de pe parcursul navigabil al Dunării care trebuie simulate prin software-ul care va fi furnizat sunt următoarele: A. Zonele traversate de poduri 1. BOGOEVO (KM 1366): KM 1361 – KM 1389 – 28km, - situată pe Dunăre în sectorul comun dintre Serbia şi Croaţia 2. BAJA (KM 1480): KM 1470 – KM 1490 – 20km, - situată pe Dunăre în sectorul ungar 3. DUNAFOLDVAR (KM 1561): KM 1558 – KM 1572 – 14km, - situată pe Dunăre în sectorul ungar 4. ESZTERGOM (KM 1719): KM 1699 – KM 1723 – 24km, - situată pe Dunăre în sectorul ungar B. Zonele cu ecluze 1. FREUDENAU (KM 1921): KM 1909 – KM 1925 – 16km, - situată pe Dunăre în sectorul austriac 2. KACHLET (KM 2230): KM 2228 – KM 2233 – 5km. - situată pe Dunăre în sectorul german C. Zonele aflate în regim de curgere liberă 1. NOVI SAD: KM 1241 – KM 1259 – 18km, - situată pe Dunăre în sectorul sârbesc 2. GONYU: KM 1788 – KM 1810 – 22km, - situată pe Dunăre în sectorul comun dintre Ungaria şi Slovacia 3. MELK: KM 1999 – KM 2022 – 23km, - situată pe Dunăre în sectorul austriac 4. STRAUBING – DEGGENDORF – VILSHOFEN: KM 2249 – 2312 – 63km, situată pe Dunăre în sectorul german b)Tipurile de nave fluviale care trebuie simulate prin software-ul care va fi furnizat sunt următoarele: 1. Navă pentru transport pasageri care execută călătorii de agrement (croaziere); 2. Navă pentru transportul mărfurilor periculoase pe căile navigabile interioare. Software-ul trebuie să aibă o recunoaştere internaţională. Pentru aceasta, furnizorul va prezenta documente de recunoaştere/certificare în conformitate cu cerinţele menţionate anterior, iar mai mult, acesta trebuie să: • fie adecvat obiectivelor alese şi sarcinilor de instruire; • fie capabil de a simula posibilitătile de funcţionare a echipamentului respectiv de la bordul navei la un nivel de realism fizic corespunzător obiectivelor de instruire şi să includă în simulare toate posibilitătile, limitele şi posibilele erori ale acestui echipament; • asigure un realism comportamental suficient pentru a permite cursanţilor să-şi formeze deprinderile corespunzătoare obiectivelor de instruire; • asigure un regim de funcţionare, exploatare controlat, capabil să creeze o varietate de condiţii, care să includă situaţii de urgentă, riscante sau neobişnuite relevante pentru obiectivele de instruire; • fie prevăzute cu o interfată prin care cursantul să poată interacţiona cu echipamentul, cu mediul simulat şi, după caz, cu instructorul; şi • permită instructorului să controleze, monitorizeze şi înregistreze exerciţiile pentru o analiză finală eficientă cu cursanţii. Pentru realizarea obiectului contractului, furnizorul va asigura: livrare, suport şi asistenţă tehnică gratuită pe perioada de garanţie (min. 24 luni), ceea ce include upgradare gratuită a software-ului (în cazul în care apar versiuni noi), instalare, punere în funcţiune, testare, instruirea personalului de întreţinere si a personalului de instruire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Instrument de calcul şi raport privind impactul întreţinerii şenalului navigabil proiect DTP3-576-3.1- DIONYSUS "Integrating Danube Region into Smart and Sustainable Multi-modal and Intermodal Transport Chains" (Programul Transnaţional Dunărea 2014-2020)  
Pregatirea achizitiei “MODERNIZAREA CENTRELOR DE SIMULARE APARŢINÂND CENTRULUI ROMÂN PENTRU PREGĂTIREA ŞI PERFECŢIONAREA PERSONALULUI DIN TRANSPORTURI NAVALE - CERONAV CONSTANŢA ÎN VEDEREA CREŞTERII GRADULUI DE SIGURANŢĂ ÎN TRANSPORTUL NAVAL" 08.07.22
Proiectare şi Execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii "MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FEROVIARE DIN PORTUL CONSTANŢA - ETAPA I, VALU LUI TRAIAN" 08.05.23
Proiectare și Execuție lucrări aferente obiectivului de investiţii „MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII FEROVIARE DIN PORTUL CONSTANȚA - ETAPA I, VALU LUI TRAIAN”  
DEterminarea valorii estimate pentru complet "Sistem portabil de filmare ultrarapida" 20.06.23
Lucrări de reparaţii şi întreţinere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanţa - PRIORITATEA 2 – 3 LOTURI 25.07.22
Pregatirea achizitiei unor Servicii de mentenanta simulatoare: Simulator pentru misiuni complete de navigatie, Simulator GMDSS (Global Maritime Distress and Safety Sistem), Simulator compartiment masina si Simulator pentru operare marfuri lichide in vrac 13.08.20
Pregatirea achizitiei: LOT - 1 barca cu vele si motor, LOT 2 - peridoc, prin raportare la obiectul contractului de achizitie publica, pentru a informa operatorii economici cu privire la planurile de achizitie si cerintele avute in vedere in legatura cu acestea. 18.09.18
Servicii de consultanta in managementul de proiect - Improvement of the transport safety in the common Bulgarian-Romanian stretch of the Danube river trough development of the emergency response by cross-border cooperation ( Siguranţa transportului naval pe sectorul comun româno-bulgar al Dunării prin îmbunătăţirea răspunsului în cazul situaţiilor de urgenţă cu ajutorul cooperării transfrontaliere) 03.05.19
Navă specializată SAR , de 35 de noduri, lungime :19 metri 08.07.20