Feedback
I.D.: 39421245

Pregatirea achizitiei unui "Simulator aterizare fortata pe apă a unui elicopter” cu Instalare, punere în funcţiune, testare, instruirea personalului beneficiar si asigurarea suportului tehnic

Data publicarii
29.10.19 Exista 238.029 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34150000 34710000
Termenul limita pentru depunere:
04.11.19
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Utilizarea acestui dispozitiv reprezintă obligativitatea impusă prin intermediul standardelor create de OPITO, de către companiile de transport care asigură transportul cu elicopterul la, şi de la, platformele şi structurile maritime. “Simulator aterizare forţată pe apă a unui elicopter” format din mai multe elemente, precum: cabină propriu-zisă, echipamente auxiliare cabinei, telecomenzi de operare la distanţă, echipament...
Utilizarea acestui dispozitiv reprezintă obligativitatea impusă prin intermediul standardelor create de OPITO, de către companiile de transport care asigură transportul cu elicopterul la, şi de la, platformele şi structurile maritime. “Simulator aterizare forţată pe apă a unui elicopter” format din mai multe elemente, precum: cabină propriu-zisă, echipamente auxiliare cabinei, telecomenzi de operare la distanţă, echipamente consumabile auxiliare, etc. HUET (Simulator - evacuare din elicopter scufundat in apa) trebuie să îndeplinească cerinţele, conform Standardului OPITO BOSIET cod 5700 „Instruirii de bază offshore de familiarizare şi pentru situaţii de urgenţă (BOSIET) cu sistemul de respiraţie pentru situaţii de urgenţă (EBS)” şi a Standardului OPITO BOSIET cod 5750 „Instruirea de bază offshore de familiarizare şi pentru situaţii de urgenţă cu sistem de respirat cu aer comprimat pentru situaţii de urgenţa (CA-EBS). HUET (Simulator - evacuare din elicopter scufundat in apa) (a) Trebuie să aibă cel puţin 8 locuri pentru delegaţi şi spaţiu suficient pentru minim 2 instructori (b) Trebuie să aibă la dispoziţie o fereastră de ieşire ce se deschide prin împingere pentru fiecare delegat. (c) Trebuie să aibă ferestre de ieşire ce se deschid prin împingere de o dimensiune similară cu cele existente pe elicopterele din offshore (d) Trebuie să poată fi coborât pe suprafaţa apei şi apoi coborât sub apă în poziţie verticală. (e) Structura (cu scaunele) trebuie să se poată roti minimum 180 ° într-un mod controlat. (f) Trebuie să aibă un mijloc de oprire a rotaţiei în caz de urgenţă, de exemplu: o frână. (g) Trebuie să aibă capacitatea de a fi recuperat/ridicat rapid la suprafaţă în caz de urgenţă şi, dacă este necesar, sa fie adus la marginea a bazinului, cu delegaţii in interior. (h) Trebuie să aibă o dispunere realistă a scaunelor, aşa cum există în elicopterele offshore, să includă dispozitive de fixare a centurii de siguranţă dar totodată un sistem diferit de eliberare a delegaţilor în caz de urgenţă dacă catarama centurii de siguranţă nu se deschide. (i) Trebuie să aibă o ieşire nominalizată (această ieşire fiind montată cu balamale, sau fiind culisantă sau detaşabilă complet prin aruncare ) cu mecanismul de operare de tip similar celui existent la elicopterele offshore. Cerinţe suplimentare HUET 1. Toate ferestrele şi uşile folosite în timpul exerciţiilor (ieşirile) trebuie proiectate şi construite în urma unor teste ample şi documentate, să nu prezinte defecţiuni şi trebuie să nu depăşească cu mai mult de 2,5 cm (1 inch) dimensiunile şi poziţia ieşirilor în caz de urgenţă, ieşiri dotate cu mecanisme care permit deschiderea ieşirilor, ejectarea efectivă si evacuarea in caz de urgenţă. Inventarul ieşirilor trebuie să reproducă cit mai aproape de adevăr, toate tipurile de ieşiri de urgenţă pentru tipurile de elicoptere şi aeronave cu aripi fixe. 2. Toate ieşirile şi încuietoarele (mecanismele de eliberare) trebuie să poată imita procedurile efective de evacuare necesare pentru a deschide ieşirile aeronavei din interior şi vor avea sisteme redundante pentru a deschide şi din exteriorul HUET. 3. Mânerele mecanismului de ieşire şi mişcările de manevrare pentru deschiderea iesirilor, trebuie reproduse exact ca pe tipurile de elicoptere sau aeronave, după caz. 4. Relaţia de poziţionare relativă între poziţia scaunului cursantului şi mânerul mecanismului de evacuare trebuie să fie reprezentativă şi exactă pentru aeronava în cauză. 5. HUET trebuie să fie capabil să permita intrarea până la 20 de cursanţi (inclusiv instructori) pentru scenariile de instruire a evacuării când aeronava încă pluteşte la suprafaţă. 6. Toate componentele HUET trebuie să fie complet detaşabile, reconfigurabile şi nefăcând parte din integritatea structurală a HUET. 7. Toate componentele HUET trebuie să furnizeze sisteme de siguranţă redundante, pentru a permite personalului să intervină în locul unui cursant şi să asigure o ieşire uşoara si fără obstrucţii din HUET sub apă. Aceste sisteme de siguranţă redundante trebuie să includă mecanisme de eliberare acţionate din exterior ale uşilor si ferestrelor precum şi mecanisme de eliberare rapidă din exterior a punctelor de prindere a centurii de siguranţă – in caz de nedeschidere a cataramei centurii, cel puţin. 8. Inelul de rotaţie HUET şi componentele căruciorului de rotaţie trebuie să fie încorporate astfel încât cursanţii, instructorii şi / sau scafandrii de siguranţă să nu le poată atinge sau să fie prinşi în oricare dintre piesele mobile. 9. HUET trebuie să poată fi rostogolit la stânga sau la dreapta şi oprit în mod previzibil în orice unghi între 0 şi 180 de grade cu alunecare minimă a frânei. De exemplu, la 90 de grade, frâna ar trebui să alunece între 24’’ şi 36 ”(0,6 până la 0,9 metri) pentru a preveni rănirea personalului şi / sau deteriorarea HUET din cauza şocului de oprire bruscă 10. HUET va putea fi mobil prin furnizarea unui şasiu rulant în care HUET este pastrat atunci când nu este utilizat 11. Cand există cursanţi la bord şi în conformitate cu procedurile de operare in siguranţă, HUET trebuie să poată fi ridicat dintr-o stare complet submersă în situaţie de urgenţă, cu viteză mare, din orice unghi, fără a deteriora nici un echipament sau infrastructură - HUET, sistemul de manipulare a echipamentului de ridicare, mijloacele pentru instruire prezente in apropierea HUET, bazinul sau platforma bazinului. 12. Legatura între dispozitivul de ridicare şi HUET nu trebuie să aibă un singur punct de prindere cu posibilitatea de a fi afectat de defecte, acesta va fi verificat si dovedit în scris de certificarea unei terţe părţi independente. 13. HUET trebuie să utilizeze la maxim materialele rezistente la coroziune şi să minimizeze posibilitatea de deversare a substanţelor străine sau a altor contaminanţi în bazinul de antrenament lucru care poate duce la riscuri pentru sănătate şi la diminuarea posibilitatii de utilizare a bazinului de antrenament, a instalaţiilor periferice existente sau a mijloacelor de instruire, de exemplu, HUET şi componentele fixe vor utiliza materiale anticorozive, antirugina, cum ar fi oţelul inoxidabil de tip 304, bronzul din aluminiu, oţelul inoxidabil 18-8 şi bronzul siliconic. 14. Folosirea vopselei pentru acoperirea suprafeţei cabinei nu este „acceptabilă”; şi toate celelalte materiale, altele decât oţelul inoxidabil, trebuie să folosească acoperiri de tipul plastic ABS neoxidabil, Lexan, plastic acetilic, polietilenă cu densitate ridicată şi cu greutate moleculară foarte mare. 15. Proiectul propus pentru HUET trebuie să îndeplinească cerinţele unui simulator de instruire modular, robust, extrem de realist, cu o întreţinere redusă, în care cursanţii efectuează exerciţii de evacuare la suprafaţă in situatii de urgenţă, tehnici de evacuare sub apă sau de evacuare şi de utilizare a sistemelor de respiraţie pentru situatii de urgenţă / dispozitive cu aer comprimat de rezervă. 16. Sistemul de iluminat sub apă pentru situaţii de urgenţă HUET (EELS- Emergency Egress Lighting System) trebuie folosit pentru îmbunătăţirea realismului în activitatea de instruire a cursanţilor care vor întâlni in activitatea reală elicoptere care au iluminat de ieşire de urgenţă. Sistemul de iluminat sub apă pentru situaţii de urgenţă EELS, asigură un mijloc vizual pentru a localiza ieşirile în timpul antrenamentelor de evacuare de sub apă şi poate fi montat atât la ieşirile de la fereastră, cât şi la uşă, fie în cabină, fie în cabina pilotului. Sistemul se compune dintr-un modul de control al alimentării electrice, luminile dispuse în mod liniar indicând ieşirile şi cablurile de alimentare. În timpul operării, sistemul de iluminare de ieşire de urgenţă, se va activa automat în cazul unei situaţii de urgenţă simulată, respectiv rostogolire sau imersiune. 17. HUET-urile de înaltă fidelitate şi metodologiile de instruire trebuie să se adreseze în mod special dificultăţilor întâlnite cel mai frecvent în timpul unei aterizari forţate. Secvenţele de instruire acoperă o varietate de scenarii de aterizare forţată care implică ieşiri inaccesibile şi / sau blocate, scaune cu sistem de amortizare si atenuare a impactului asupra corpului uman, întuneric, fum şi foc, de exemplu. Furnizorul HUET-ului trebuie să favorizeze livrarea de diverse exerciţii de instruire, inclusiv următoarele: • Abandonarea aparatului • Evacurea la suprafaţă • Exerciţii pe timp de noapte şi în condiţii de fum • Evacuare din elicopter rasturnat folosind sistem de respiraţie pentru situaţii de urgenţă inversat (EBS) – cu butelie cu aer de rezervă • Deplasare la ieşirile secundare / traversarea cabinei – la babord, tribord / prova, pupa din poziţie iniţială • Submersiune parţială / sub-unghi • Evacuarea verticală şi inversată cu accidentaţi • Exerciţii de stingere a incendiilor în elicopter • Umflarea si utilizarea echipamentelor de salvare / plutei de salvare. HUET se va compune din: • Subansamblele să fie în funcţie de tipurile de aeronave existente în industrie. • Cărucior de rotire al HUET să fie cu conectare în 3 puncte a interfeţei fără a exista varianta de un singur punct de conectare care să permită desprinderea completă în caz de avarie. • Scara de acces HUET • Logo Client (plasat asa cum s-a convenit) • Locul de depozitare si sabot de frana pentru fixare • Pereţi interiori, despartitor mobil • Arme / Armament si Sisteme de montare asociate • Ieşirile pentru situaţii de urgenţă pentru babord si tribord, cabina pilotului si cabina pasagerilor, trebuie să reproducă cât mai multe mecanisme de ieşire din elicopterele existente in exploatare, inclusiv sisteme de iluminat, trape, unde este cazul • Console vor conţine simulări ale Manetelor de alimentare deasupra capului / pe tavan, centru de comunicaţii, radar, tablou de bord, senzor, radio, sonar, coordonator tactic (TACCO), consola centrala şi instrumente de zbor. • Locuri: (se alege dintre) cu sistem de amortizare/atenuare a şocului asupra organismului uman, spătar
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu