Feedback
I.D.: 45405587

Pregatirea achizitiei unei Barci de salvare de tip total închis cu motor şi grui cu curenţi şi vinci. precum si prestarea serviciilor accesorii: instalare, punere în funcţiune, testare, instruirea personalului de întreţinere si a personalului de intretinere si instruire, suport si asistenta tehnica.

Data publicarii
06.04.20 Exista 227.665 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34521400-9
Termenul limita pentru depunere:
10.04.20
 
 
Documente participare:
  1. A01 PLAN SITUATIE CHEU - Situatie existenta.pdf
  2. A02 PLAN SITUATIE CHEU - Situatie propusa.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Aut. contractanta doreste sa achizitioneze două bărci de salvare de tip total închis, dotate cu motor şi grui cu curenţi si vinci. Inst. ansamblului format din bărci de salvare,se va face pe cheul existent din Baza nautică CERONAV, Al. Univ. nr 48A. Echip. furnizate de către ofertant trebuie să fie în deplină conformitate cu cerinţele din : Codul LSA-LIFE Saving Apliance(Capitolul IV-Bărci de salvare şi Cap.5 - Bărci ...
Aut. contractanta doreste sa achizitioneze două bărci de salvare de tip total închis, dotate cu motor şi grui cu curenţi si vinci. Inst. ansamblului format din bărci de salvare,se va face pe cheul existent din Baza nautică CERONAV, Al. Univ. nr 48A. Echip. furnizate de către ofertant trebuie să fie în deplină conformitate cu cerinţele din : Codul LSA-LIFE Saving Apliance(Capitolul IV-Bărci de salvare şi Cap.5 - Bărci de urgenţă),ediţia 2010,cu amendamentele adoptate prin Rezoluţia 3VISC.320 (89) din 2011 Directiva 2014/90/EU privind echipamentele maritime (MED); Barca va fi certificată de o societate de clasificare membră a ÍACS în baza prevederilor Directivei 2014/90/EU privind echipamentele maritime (MED). Conformitatea cu cerinţele menţionate mai sus va fi dovedită printr-un certificat emis de o societate de clasificare membră a IACS. Standardele elaborate de OPITO (ultima variantă în vigoare la momentul livrării https://www.opito.com/standards-and-qualifications/industry-standards-library): Basic Offshore Safety Induction & Emergency Training (BOSIET) with Emergency Breathing System (EBS) Standard nr. 5700,(including standard nr. 5703,5858) Basic Offshore Safety Induction and Emergency Training (with Compressed Air Emergency Breathing System) Standard nr. 5750,(including standard nr. 5752,5850) Offshore Lifeboat Coxswain Training Standard nr 5152/5182/5153/5183/5185 Ansamblul barcă de salvare cu capacitatea de maximum minim 20-max.25 pers. şi gruiul de lansare aferent se va instala pe cheul existent din Baza Nautica CERONAV Grupul barca TEMPSC cu sistemul de lansare aferent va avea urm. limitări privind greutăţile, limitări impuse de caract. pontonului de acostare: greutatea maximă a gruiului inclusiv vinci manevră: minim 4000kg-max 5000kg sarcina maximă a gruiului:6000kg greutatea maximă a bărcii TEMPSC complet încărcată: max4800kg Inventarul bărcii de salv. trebuie să fie în deplină conformitate cu cerinţele din Codul LSA–Life Saving Apliance Capitolul IV-Bărci de salv. Caract. principale ale bărcii de salvare TEMPSC şi ale gruiului aferent-dimensiuni şi greutăţi-trebuie să asigure instalarea şi operarea acestora pe cheul existent din Baza Nautică în condiţii de max. siguranţă Cerinţe TEMPSC Aranjamentul (ansamblul) barca TEMPSC grui, trebuie să fie complet, să conţină inclusiv tampoane de cauciuc care să asigure o fixare fermă între TEMPSC şi structura de ambarcare a pers. Sistemul de blocare/eliberare a frânei vinciului acţionare sârme (curenţi) ale gruiului, cu acţionare centrifugală trebuie să permită coborârea TEMPSC şi în absenţa oricărei forme de energie electrică a instalaţiei; activarea acestui sistem de eliberare a frânei şi coborârea TEMPSC în apă se realizează din TEMPSC de către conducatorul TEMPSC/instructor.Înălţimea de instalare lansare /ridicare a TEMPSC: Înălţimea minimă de la chila TEMPSC (partea cea mai de jos a TEMPSC) la apă este de 2(doi)m.Înălţimea max. de la chila TEMPSC (partea cea mai de jos a TEMPSC ) la apă este de 3(trei)m.Înălţimea de coborâre a TEMPSC trebuie să fie de maxim 3(trei)m deasupra celui mai inalt nivel al lacului înregistrat vreodată/În orice moment al utilizarii TEMPSC adâncimea apei în care este coborât TEMPSC trebuie să fie suficientă pentru a permite TEMPSC să plutească,să permită deschiderea cârligelor şi să permită eliberarea TEMPSC. Ofertantul trebuie să asigure nivelul necesar de instruire de operare şi întreţinere pentru ambele ansambluri de echipamente furnizate, Barca TEMPSC cu motor şi grui cu curenţi şi vinci. Instruirea se va efectua pentru personalul desemnat de CERONAV- cel puţin 10 pers. pentru fiecare ansamblu de echipamente, pe o durată min. a instruirii de 10 zile sau mai mult. După finalizarea instruirii şi evaluării personalului CERONAV, se va emite un document care să ateste faptul că deţinătorul a finalizat instruirea specifică şi care certifică faptul că respectivul participant a atins nivelul de competenţă necesar. Pentru realizarea obiectului contractului, furnizorul va instala, va testa şi va pune în funcţiune cele două ansambluri de bărci cu sisteme de lansare aferente, toate costurile acestor operaţiuni fiind incluse în preţul ofertat. Instalarea gruielor pe cheul existent din Baza Nautică CERONAV din Constanţa se va realiza în baza unui proiect tehnic de montaj întocmit de o persoană fizică sau juridică de specialitate în domeniu. Proiectul tehnic de montaj va fi verificat şi avizat ANR/ alte organisme cu atribuţii în domeniu conform legislaţiei aplicabile.Înainte de desfăşurarea operaţiunii de montare a celor două gruie, furnizorul va prezenta autorităţii contractante proiectul de montaj aprobat de ANR/ alte organisme cu atribuţii în domeniu conform legislaţiei aplicabile.Situaţia existentă, cu dotările care exista pe cheu este prezentată în planul A01- Plan situaţie cheu.Situaţia propusă cu amplasarea celor doua noi bărci TEMSC cu grui este prezentată în planul A02-Plan de situaţie propus.Bărcile TEMPSC dotate cu grui se vor amplasa în conformitate cu planul A02, respectiv; se va demonta gruiul existent cu menţinerea fundaţiilor, respectiv a soclurilor existente pe care se va monta unul dintre gruie, celălalt va fi montat la o distanţă de doi metri în conformitate cu schiţa propusă. Toate cheltuielile legate de deplasarea furniz. pentru livrarea şi instalarea echip., precum şi pentru instruirea personalului,vor fi acoperite de către furnizor, fiind incluse în oferta de preţ.Barca TEMPSC cu grui cu 2 braţe cu curenţi şi vinci, precum şi inst. şi dotările acestora vor fi noi, fabricate cu cel mult 12 luni înainte de data publicării anunţului de part.,nu se vor folosi componente reutilizate şi vor îngloba tehnologii actuale în domeniu.La livrare se vor prezenta cert. de calitate sau declaraţii de conf. atât pentru corp şi motor cât şi pentru celelalte echip. din dotare, inclusiv cert. de conf. de la prod. Cerinţe constructive Grui de barcă cu curenţi şi vinci Să fîe astfel construit încât barca TEMPSC pe care o deserveşte, complet echipată, să poată fi coborâtă în siguranţă în condiţii de vreme nefavorabilă; să nu depindă de nici un fel de alte mijloace decât gravitaţia pentru a putea lansa la apă barca de salvare pe care o deserveşte în situaţia în care este complet încărcată şi echipată şi, de asemenea, în situaţia în care este goală; să fíe amenajat complet pentru utilizare intensivă în cadrul aplicaţiilor practice din cadrul programelor de instruire specifice, fiind dotat cu tampoane de cauciuc pentru a permite cursanţilor să intre în barcă fara să o deplaseze; să fie dotat cu o frână centrifugală pentru a permite bărcii să fie coborâtă fără acţionare electrică; activarea acestui sistem să poată fi realizată atât de pe cheu prin intermediul unei comenzi cât şi din interiorul bărcii de către conducătorul bărcii/ instructor; să fie dotat cu vinci electric pentru ridicare cu întrerupătoare limitatoare pentru a preveni deteriorarea gruiului/ bărcii - dotarea standard va fi cu două vinciuri electrice cu două viteze; corpul gruiului va fi o structură din oţel sudată, cele două braţe putând fi demontate, având finisajul cu trei straturi de vopsea şi va fi instalat pe cheul existent din Baza Nautică CERONAV va fi dotat cu întreg sistemul de lashing (amaraj, asigurare, legare) necesar pentru barcă; să fie astfel construit încât volumul lucrărilor de întreţinere curente să fie redus la minimum, dimensiunile sale şi ale bărcii pe care o va lansa în apă să se încadreze perfect pe cheul existent din Baza Nautică CERONAV, astfel încât să se asigure înălţimea de lansare necesară unei simulări realistice în condiţii de maximă siguranţă a antrenamentelor; minim 2 metri maxim 3 metri de la nivelul mediu al apei din lac în zona cheului existent din Baza Nautică CERONAV •gruiul şi accesoriile, altele decât frânele vinciului, să aibă o rezistenţă suficientă pentru a rezista la o sarcină de probă statică care să nu fie mai mică de 2,2 ori sarcina de serviciu maximă; •elementele de structură şi toate palancurile, curenţii, ocheţii, lanţurile, legăturile de fixare şi toate celelalte accesorii folosite de dispozitivul de lansare la apă să fie proiectate având un coeficient de siguranţă în funcţie de sarcina de lucru maximă prevăzută şi de rezistenţa la rupere a materialelor folosite pentru construcţie (un coeficient minim de siguranţă de 4,5 trebuie să fie aplicat la toate elementele structurale ale gruiului şi vinciului, iar un coeficient de siguranţă de 6,0 trebuie să fie aplicat curenţilor, lanţurilor de suspensie, ocheţilor şi palancurilor);•să poată recupera barca de salvare cu echipajul său;•să fie alimentat cu curent electric de 380V/50Hz;•curenţii să fie din cablu de oţel, rezistenţi la torsiune şi la coroziune;•frânele vinciului instalaţiei de lansare la apă să aibă o rezistenţă suficientă pentru a suporta:•o probă statică cu o sarcină de lucru care să nu fie mai mică de 1,5 ori sarcina de lucru maximă; şi o probă dinamică cu o sarcină de lucru care să nu fie mai mică de 1,1 ori sarcina de lucru maximă la viteza de coborâre maximă.•viteza la care barca de salvare este coborâtă în apă nu trebuie să fie mai mică decât viteza obţinută prin formula: S - 0,4 + 0,02H, în care: S - viteza de coborâre în m/s şi H ~ înălţimea în metri de la capătul gruiului la linia de plutire;•gruiul să fie prevăzut cu frâne care să poată opri coborârea bărcii de salvare şi să o menţină în siguranţă atunci când este încărcată complet cu echipaj şi echipament;•saboţii frânelor să fie protejaţi împotriva apei şi hidrocarburilor;•frânele manuale să fie instalate astfel încât să rămână tot timpul cuplate, în afară de cazul în care operatorul sau un mecanism acţionat de operator menţine comanda frânelor în poziţia decuplat. Termenul de livrare al echipamentelor va fi de 6 (şase) luni de la data semnării contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu