Feedback
I.D.: 51036553

Pregatirea achizitiei de Servicii de Certificare ISO 14001:2015 pentru Ambulatoriu Integrat al Spitalului Orăşenesc Cernavoda, în cadrul proiectului “Dotarea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Oraşenesc Cernavoda", cod SMIS 128180

Data publicarii
29.10.20 Exista 234.276 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79132000-8
Termenul limita pentru depunere:
06.11.20
 
 
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini al vechii achizitii anulate.pdf
  2. Draft de contract al vechii achizitii anulate.pdf
  3. Invitatie de participare buna.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In urma demarării Achiziţiei directe offline conform invitaţiei de participare nr. 32838/22.09.2020, avand anexa documentaţia de achiziţie inclusiv caietul de sarcini, achiziţia a fost anulată, existând impedimente ce nu permiteau continuarea achiziţiei iniţiate. Obiectul consultării pentru Achiziţia serviciilor de Certificare ISO 14001:2015, în conformitate cu prevederile contractului de finanţare, va avea ca obiect form...
In urma demarării Achiziţiei directe offline conform invitaţiei de participare nr. 32838/22.09.2020, avand anexa documentaţia de achiziţie inclusiv caietul de sarcini, achiziţia a fost anulată, existând impedimente ce nu permiteau continuarea achiziţiei iniţiate. Obiectul consultării pentru Achiziţia serviciilor de Certificare ISO 14001:2015, în conformitate cu prevederile contractului de finanţare, va avea ca obiect formularea de opinii tehnice şi financiare pe următoarele problematici descoperite: A) Autoritatea Contractanta doreşte să achiziţioneze în integralitate serviciile de Certificare ISO 14001:2015, respectiv: a) Pregatirea teoretica; b) Derularea analizei inţiale de mediu şi a analizei deficienţelor – pentru a inţelege stadiul în care se află instituţia în ceea ce priveşte cerinţele de mediu şi se realizează parcursul organizaţiei referitor la problematica de mediu (evaluare iniţiala); c) Planul implementării ISO 14001 - identificarea sarcinilor specifice implementării cerinţelor ISO 14001; d) Pregătirea membrilor organizaţiei – toţi angajaţii spitalului vor trebui să fie pregătiţi pentru a lucra respectând specificaţiile sistemului de management al mediului ISO 14001; e) Proiectarea şi documentarea ISO 14001 - proiectarea şi documentarea manualului de mediu ISO 14001 şi a procedurilor specifice. Cea mai importantă parte a acestui demers constă în observarea proceselor curente şi reproiectarea lor pentru a respecta toate cerinţele standardului ISO 14001; f) Utilizarea şi îmbunătăţirea sistemului de management al mediului – în vederea auditului final realizat de către organismul de certificare ISO; g) Auditarea performanţei sistemului de management al mediului; h) Obţinerea certificării ISO 14001 - auditul de certificare şi ulterior o serie de audituri de control. În acest sens operatorii economici, vor transmite opinii cu privire la împărţirea pe loturi, sau stabilirea a doua achiziţii distincte sau a mai multor achiziţii, astfel încât să nu intervină conflict de interese datorită prestării tuturor activiţatilor de către aceeaşi societate. B) Autoritatea contractantă cunoaşte în prezent şi are estimată valoarea totală a serviciilor de Certificare ISO 14001:2015 din proiectul “Dotarea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Orăşenesc Cernavoda", cod SMIS 128180, respectiv, valoarea estimata de 30.000 lei fără T.V.A. pentru toate activităţile. În acest sens operatorii economici, vor preciza în consultare dacă valoarea estimată este suficientă pentru realizarea tuturor activităţilor, în cazul în care nu este suficientă, aceştia vor preciza o valoare estimată pe care o considera adecvata*. În cazul în care operatorii nu doresc să prezinte o valoare estimată adecvată, aceştia vor prezenta măcar un procent cu care valoarea din prezent va fi ajustată în plus sau în minus. * Precizăm în mod clar şi complet faptul ca prin determinarea valoarii estimate pe care operatorii o consideră adecvată, aceştia nu îşi vor divulga preţul serviciilor (aceştia prezentând doar un estimat), totodată valoarea estimată nu este un angajament ferm al acestora, autoritatea nu va atribui contractul prin acceptarea unei valori estimate. Valoarea estimată prezentată de operatori, va fi luată în calcul la determinarea valorii estimate a achiziţiei, fără să fie un angajament din partea operatorilor sau autorităţii contractante. Totodată în corelare cu pct. A) de mai sus Operatorii economici, vor preciza care va fi (o consideră) valoarea estimată adecvată sau procent din valoarea estimată adecvată, pe fiecare lot sau achiziţie distinctă astfel încat să nu intervină conflict de interese datorită prestării tuturor activităţilor în cadrul aceleiaşi societăţi. C) Autoritatea Contractantă pune la dispoziţia operatorilor economici ce participa la consultare, caietul de sarcini, draftul de contract (cluzele obligatorii ), în vederea consultării şi propunerii de opinii tehnice sau financiare din partea operatorilor interesaţi de consultare. Obiectul consultării nu are ca rezultat încheierea unui contract de achiziţie publică, ci doar consultarea pieţii asupra unor aspecte tehnice şi juridice.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Organizarea compartimentului medical prin incheierea unui contract de prestari servicii ce vor asigura din punct de vedere medical salvarea si acordarea primului ajutor medical persoanelor salvate, cu personal specializat. 20.08.20
Servicii de măsurători de câmp electromagnetic şi determinări pentru stabilirea condiţiilor deosebite de muncă 15.02.19
Servicii de asigurări medicale private 23.03.20
Lucrari de refacere a retelei de conducte de captare a apelor pluviale pentru 1 coloana si lucrari de reparatii scafa gips-carton in biroul 117, aferente imobilului L4, situat in municipiul Constanta, Al.Magnoliei, nr.2 05.03.21
Servicii de mentenanta preventiva si corectiva pentru centralele termice ce deservesc imobile apartinand/ administrate de Consiliul Judetean Constanta 28.01.22
Achizitie drapele de interior cu lance si suport inclus 24.06.21
Servicii de spalare dezinfectare a instalatiilor de vetilatie, climatizare si incalzire aferente imobilului Centrul de Excelenta in Turism Tomis apartinand/ administrat de Consiliul Judetean Constanta 29.08.23
Lucrari de reparatii la usa industriala metalica si colt cladire hala de materiale. 21.05.21
Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivul: "Construire terasa acoperita, cu inchideri perimetrale glisante, in vecinatatea spatiului comercial existent in Pavilionul Expozitional Constanta" 19.06.23
Echipament individual de protectie pentru scafandri 10.05.21