Feedback
I.D.: 58875902

Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză

Data publicarii
15.07.21 Exista 1.016.200 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72200000-7 72600000-6 72212900-8
Termenul limita pentru depunere:
17.08.21
 
 
Documente participare:
  1. Anunt concurs national.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul consultării: colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei pentru organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru dezvoltarea şi implementarea a două soluţii IT, cu condiţia ca utilizarea sau implementarea acestor opinii, sugestii sau recomandări să nu aibă ca efect denaturarea concurenţei şi/sau încălcarea principiilor nediscriminării şi transparenţei. In prezent, ANFP ...
Scopul consultării: colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei pentru organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru dezvoltarea şi implementarea a două soluţii IT, cu condiţia ca utilizarea sau implementarea acestor opinii, sugestii sau recomandări să nu aibă ca efect denaturarea concurenţei şi/sau încălcarea principiilor nediscriminării şi transparenţei. In prezent, ANFP implementează, în parteneriat cu Universitatea Babeş - Bolyai Cluj Napoca, proiectul "Transparenţă şi competenţă în sectorul public", cod MySMIS2014+140086, SIPOCA 870, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă.) Obiectivul general al proiectului îl reprezintă dezvoltarea şi implementarea de politici şi instrumente unitare şi moderne de management a resurselor umane, pentru asigurarea transparenţei, coerenţei şi competenţei în sectorul public. Obiectivele specifice ale proiectului: 1.Contribuţie la asigurarea unui management unitar şi coerent al resurselor umane prin dezvoltarea sistemului electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public – SENEOSP. 2.Proceduri transparente şi incluzive de planificare, recrutare şi selecţie prin dezvoltarea şi operaţionalizarea noului concept administrativ de concurs naţional pilotat pentru categoria de funcţie publică grad profesional debutant şi o altă categorie de funcţie publică identificată conform nevoilor în etapa de analiză. 3.Cunoştinţe şi abilităţi ale personalului din departamentele de resurse umane şi ale personalului de conducere din cadrul autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale îmbunătăţite în domeniul digitalizării, managementului resurselor umane şi formării de formatori prin asigurarea instruirii specifice. Activităţile principale ale proiectului prevăd: 1. Dezvoltarea Sistemului electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public – SENEOSP; 2. Dezvoltarea şi pilotarea noului concept administrativ de concurs naţional pentru categoria de funcţie publică de debutant şi o altă categorie de funcţie publică identificată conform nevoilor în etapa de analiză; 3. Formarea personalului din departamentele de resurse umane ale instituţiilor publice (7.300 cursanţi, din care 7.200 cursanţi în sistem e-learning şi 100 cursanţi în sistem clasic, prezenţa faţă în faţă), în domeniul managementului resurselor umane, al digitalizării şi dobândirii competenţelor de formator (cod COR 242401). Responsabil activitate: Universitatea Babeş - Bolyai Cluj Napoca. DESCRIEREA SISTEMULUI Furnizorul va dezvolta soluţiile software pe platforma .NET şi MS SQL Server, în conformitate cu tehnologiile utilizate de beneficiar. Sistemul dezvoltat trebuie să fie portabil în sistem Cloud (Cloud Ready). Toate codurile sursă rezultate din dezvoltarea acestui sistem vor rămâne în proprietatea ANFP. Toate integrările cu alte aplicaţii/baze de date ce rezultă din proiect vor fi realizate de către furnizor. Sistemul informatic ce urmează a fi dezvoltat (CONCURSUL NAŢIONAL PILOT) va acoperi toate etapele de desfăşurare ale CONCURSULUI NAŢIONAL PILOT, şi anume: 1. depunerea candidaturilor, 2. verificarea dosarelor de concurs, 3. contestaţii la selecţia dosarelor, 4. testarea cunoştinţelor, aptitudinilor şi competenţelor (psihometrice, IT, limbi străine, cunoştinţe generale din administraţia publică) , 5. testarea în cadrul Centrului de evaluare pe 2 opţiuni, 6. stabilirea listelor de candidaţi ADMIŞI/RESPINŞI, 7. publicitatea listei candidaţilor ADMIŞI şi comunicarea datelor (profile, rezultate teste) către instituţiile publice pentru realizarea concursului pe post, 8. monitorizarea candidaţilor în procesul de selecţie în baza concursului pe post. Sistemul dezvoltat va acoperi în faza de pilotare un număr cuprins între 1000 şi 3000 de candidaţi pe an. Sistemul dezvoltat trebuie să fie unul scalabil şi să permită ulterior înrolarea, într-o singură sesiune de concurs, până la 10000 de candidaţi. Etapă preliminară/ Fazele DE ORGANIZARE ( consultanţă şi dezvoltare soluţie Integrată): 1. Analiză de business – studiu bază legală, studiu şi prezentări livrabile proiect SIPOCA 136, studiu şi organizare de întâlniri cu firme/companii/instituţii publice care organizează deja testări asemănătoare; 2. Planificarea etapelor de organizare şi desfăşurare a concursului naţional; 3. Identificarea persoanelor resursă din cadrul departamentelor de RU din cadrul autorităţilor centrale/crearea unei baze de date cu aceşti responsabili; 4. stabilirea informaţiilor necesare elaborării planului de recrutare (ordin Preşedinte ANFP); 5. Identificarea nevoilor (sondaj adresat instituţiilor publice centrale şi teritoriale) şi identificarea gradului de atractivitate a posturilor (sondaj privind intenţia de a candida); 6. Stabilirea comisiei de evaluare a posturilor supuse procedurii concursului naţional şi de înscriere a fişei de post în matricea de competenţe; 7. Elaborarea Planului de recrutare a funcţionarilor publici şi aprobarea sa de către Guvern+Design fişe de post standardizate şi cadrele de componenţe asociate, încărcate în sistem; 8. Instruirea personalului tehnic implicat în organizarea şi desfăşurarea concursului naţional; 9. Elaborarea Ghidului pentru candidaţi; 10. Recrutarea experţilor care vor realiza subiectele pentru testele de administraţie publică- elaborarea unui Manual de administraţie publică- bază pentru bateriile de teste dezvoltate; 11. Elaborarea bateriilor de teste din domeniul administraţiei publică, pe baza Manualului mai sus menţionat; 12. Selecţia şi numirea comisiilor de recrutare şi de soluţionare a contestaţiilor (constituite din experţii de mai sus, reprezentanţi ANFP/Centrul de evaluare, MLPDA, SGG); 13. Comunicarea concursului (campanie în mass-media nou Concept administrativ transparent şi incluziv-CONCURSUL NAŢIONAL bazat pe competenţe, componentă specifică externă – pentru candidaţi-reţele sociale, site-uri de recrutare, MO/site ANFP dedicat Concursului Naţional, publicitate internă – pentru instituţiile publice centrale şi teritoriale). FUNCŢIONALITĂŢI Sistemul nou dezvoltat, care va permite interconectarea/integrarea cu soluţiile pre-existente la nivelul ANFP şi la nivelul operatorilor/deţinătorilor de soluţii, va crea noi funcţionalităţi prin care: - se operează toate informaţiile referitoare la concurs (integrarea cu pagina web a Agenţiei), - se realizează planul de recrutare cu accent pe analiza postului şi înscrierea fişei de post în matricea de competenţe, - se gestionează comisiile de concurs (de experţi pentru comisia de evaluare a posturilor şi elaborarea planului de recrutare, de experţi pentru elaborarea subiectelor de administraţie publică, de concurs, de soluţionare contestaţii). Etape: o procesul de depunere a candidaturii (1); o verificarea eligibilităţii (2); o dosarul individual al membrului comisiei (3); o lista candidaţilor (4). - se realizează managementul candidaţilor la concursul naţional (integrată cu Sistemul informatic existent de management al funcţiilor şi funcţionarilor publici pentru gestionarea candidaţilor declaraţi ADMIŞI). Aceasta presupune: o proceduri şi metodologie de recrutare, selecţie şi evaluare (1); o demo seturi întrebări (2); o depunerea candidaturii, înscriere, modificări survenite în situaţia candidaţilor (Inclusiv încărcarea de documente justificative, formulare predefinite în vederea transmiterii candidaturii) (3); o stocarea şi evaluarea dosarului electronic al candidatului (4); o anunţuri privind parcurgerea etapelor concursului, modul pentru gestionarea grupului de candidaţi preselectaţi (5); - se realizează evaluarea cunoştinţelor, abilităţilor şi competenţelor candidaţilor (evaluare iniţială prin teste şi evaluare complexă prin centrul de evaluare) – această componentă va fi de tip serviciu închiriat care să cuprindă atât platforma de testare cât şi testele de evaluare. Acest serviciu trebuie să se integreze cu platforma dezvoltată în sensul preluării candidaţilor şi a transmiterii automate a rezultatelor. Tipuri de testări: o teste de aptitudine, o teste de limbă, o teste psihometrice, o teste de cunoştinţe generale din domeniul administraţiei publice). - vor fi puse la dispoziţie instrumente de evaluare şi testare în cadrul sistemului dezvoltat în vederea desfăşurării Concursului pe post, Conform HG pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici (una, două sau toate cele 3 etape): o Etapa 1. Selecţia dosarelor; o Etapa 2. Proba scrisă; o Etapa 3. Interviu. Soluţia trebuie dezvoltată astfel încât platforma să poată fi pusă la dispoziţia autorităţilor centrale, prin intermediul membrului ANFP în comisia de selecţie, dar şi pentru realizarea funcţiei de monitorizare şi control a ANFP în legătură cu derularea selecţiei şi transmiterea/prelucrarea datelor finale în sistem. - se realizează evaluarea gradului de absorbţie a candidaţilor ADMIŞI la concursul naţional în sistem prin intermediul concursului pe post. Repartizare candidaţi admişi: o Pe instituţii; o Pe structuri funcţionale; o Pe domenii de activitate; o Pe cadre de competenţă şi/ sau seturi de competenţe. Procesul de numire pe post presupune interconectarea cu Sistemul informatic existent de management al funcţiilor şi funcţionarilor publici. RAPORTĂRI Realizarea unei soluţii software care să permită: - Generarea de rapoarte analitice, dashboard-uri şi statistici. - Generarea unor serii de date statistice accesibile publicului precum şi categorii de date destinate unor instituţii publice. - Posibilităţi de analiză comparativă (intrări-ieşiri, grad de absorbţie, rată de succes). Dezvoltarea soluţiei software se va realiza în tehnologii similare aplicaţiilor deja dezvoltate şi utilizate în Agenţie, care presupune: - Analiza de business; - Dezvoltare în tehnologii similare a aplicaţiilor deja dezvoltate şi utilizate în Agenţie. Testare; - Punere în funcţiune şi instruire utilizatori.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Estimarea costului achiziţiei publice de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului plătit din fonduri publice prin proiectul “Transparenţă şi competenţă în sectorul public". 28.07.20
Colectarea de recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare a sistemului de concurs naţional, de elaborare a procedurilor metodologice şi a instrumentelor de organizare a Concursului National 07.11.22
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului pentru Concurs Naţional în cadrul proiectului "Transparenţă şi competenţă în sectorul Public" cod MySMIS2014+140086, SIPOCA 870 11.07.22
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP 31.01.23
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea:Sistemului pentru Concurs Naţional PNRR 25.01.23
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
Servicii de campanii de promovare în cadrul proiectului "Transparenţă şi competenţă în sectorul public" cod MySMIS2014+ 140086, SIPOCA 870 25.01.23