Descrierea principalelor lucrări de intervenţie:
- consolidarea elementelor, subansamblurilor sau a ansamblului structural
Podul proiectat are o lungime totala de 18.00 m cu o singura deschidere de 11.50 m.
Tablierul este simplu rezemat, articulat la nivelul plăcii de suprabetonare in dreptul culeelor.
Podul nou este dimensionat conform normelor Europene (convoaie de calcul LM1). Podul
proiectat are următoarea alcătuire:
Su...
Descrierea principalelor lucrări de intervenţie:
- consolidarea elementelor, subansamblurilor sau a ansamblului structural
Podul proiectat are o lungime totala de 18.00 m cu o singura deschidere de 11.50 m.
Tablierul este simplu rezemat, articulat la nivelul plăcii de suprabetonare in dreptul culeelor.
Podul nou este dimensionat conform normelor Europene (convoaie de calcul LM1). Podul
proiectat are următoarea alcătuire:
Suprastructura:
• este realizata din 14 elemente prefabricate cu lungimea de 12.00 m si înălţimea
de 52 cm, dispuse joantiv, la distanta de 62 cm interax (cu rosturi de 2 cm intre
bulbii inferiori ai prefabricatelor), peste care se toarnă monolit o placa de
suprabetonare cu înălţime variabila (15 - 28 cm), prevăzută cu console pentru
amenajarea trotuarelor. Dala are o lungime de 13.00 m si o înălţime maxima (in
ax) de 81 cm;
• lăţimea totala a tablierului este de 11.20 m, in aliniament, asigurand o parte
carosabila de 7.00 m, doua borduri înalte prefabricate (înglobate in umplutura
trotuarelor) cu lăţimea de 20 cm, doua trotuare cu lăţimea de 1.50 m fiecare si
doua grinzi de parapet de 40 cm, podul fiind amplasat in localitate;
• schema statica a suprastructurii este de tip: dala prefabricata articulata in culee.
Infrastructura, racordări cu terasamentele:
• este realizata din doua culei masive, din beton armat, fiind prevăzute cu banchete
de rezemare si ziduri întoarse din beton armat;
• in conformitate cu studiul geotehnic din amplasamentul podului, soluţia aleasa
este: fundaţie indirecta pe piloţi foraţi, cu diametrul de 0.80 m si fisa de 8.00 m,
solidarizaţi la partea superioara cu radiere din beton armat.
• Racordarea cu terasamentele se realizează pe cale prin placi de racordare din
beton armat rezemate pe consola de la capătul dalei si pe grinzi de rezemare,
iar la nivelul taluzurilor cu aripi din beton armat.
Cale si echipamente pod (parapet, borduri):
• calea pe pod va fi alcătuită dintr-un strat de hidroizolaţie tip membrana
bituminoasa, protejata cu o sapa de protecţie din BA 8 cu grosimea de 3 cm,
peste care se vor executa un strat de legătură din BAP 16 cu grosime de 4 cm
si un strat de rulare din MAS 16 cu grosimea tot de 4 cm. Grosimea totala a caii
pe pod va fi de 11.5 cm.
• trotuare denivelate fata de cale, realizate pe umpluturi din beton simplu, in care
sunt înglobate ţevi PVC cu diametrul de 110 mm pentru utilităţi. Pe trotuare se va
aşterne un strat de beton asfaltic BA 8 cu grosimea de 3 cm.
• intre partea carosabila si trotuarele pietonale se vor monta borduri înalte,
prefabricate, realizate din beton armat cu rol de parapet de protecţie al pietonilor
(înglobate in umplutura de trotuar);
• se vor prevedea parapeti pietonali metalici zincaţi;
Albie:
• atât in amonte cat si in aval de pod, s-au proiectat lucrări de apărare a malurilor,
alcătuite din gabioane trapezoidale aşezate pe saltele elastice cu următoarea
configuraţie:
-apărare de mal amonte mal drept L=16.00 m
- apărare de mal amonte mal stâng L=8.00 m
- apărare de mal aval mal drept L=8.00 m
apărare de mal aval mal stâng L=16.00 m
Apărările de maluri din gabioane vor avea înălţimea de 2.60 m. Pentru
protejarea apărării, fetele văzute ale gabioanelor vor fi acoperite cu un strat de
beton cu grosimea de 10 cm.
• curăţarea si calibrarea albiei, astfel încât debitele sa se scurgă pe toata lăţimea
acesteia
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 4 zile de data limita de depunere a ofertelor.