Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica, a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de 684.461,23 lei fara TVA compusa din:
- Obiect 1: Mode...
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica, a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de 684.461,23 lei fara TVA compusa din:
- Obiect 1: Modernizare retele electrice de distributie din Mun.Cluj-Napoca, zona B-dul 21 decembrie 1989 si strazi adiacente, jud.Cluj: 257.714,30 lei fara TVA;
- Obiect 2: Descentralizare RED si injectie de putere in zona str.Spicului, mun.Cluj-Napoca, jud.Cluj: 110.415,39 lei fara TVA;
- Obiect 3: Sistematizare LES 20 kV D1, D2, D3, iesire din Statia Gherla si reglementarea alimentarii consumatorilor prin montare PTAB str.Gradinarilor, loc,Gherla, jud.Cluj: 144.608,40 lei fara TVA;
- Obiect 4: Modernizare RED din mun.Cluj-Napoca, zona Strazii Mihaiel Kogalniceanu si strazile adiacente, jud.Cluj: 74.799,35 lei fara TVA;
- Obiect 5: Modernizare LES MT si ST str.Dragalina si Mamaia din mun.Cluj-Napoca, jud.Cluj: 96.956,79 lei fara TVA.
Oferta financiara se va incadra in valorea estimata pentru fiecare obiectiv in parte. Ofertele care nu se incadreaza in valorea estimata pentru fiecare obiectiv in parte vor fi respinse. Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract.
Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se va transmite cu cel putin 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.