Feedback
I.D.: 64306459

Portal clienti MyAPA si servicii implementare

Data publicarii
14.12.21 Exista 52.108 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48400000-2
Pretul estimativ:
80.000,00 RON - 80.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Portalul de clienti MyAPA este o platformă online care pune la dispoziţia clienţilor informaţii şi servicii personalizate pentru gestiunea şi plata utilităţilor. Aceasta poate fi accesată prin Internet folosind orice dispozitiv (Windows, Android, IOS). Platforma MyAPA se va integra cu SIVECO Applications pentru a prelua si transmite date in timp real. Functionalitatile platformei sunt: • Autentificare • Înregistrare • Pano...
Portalul de clienti MyAPA este o platformă online care pune la dispoziţia clienţilor informaţii şi servicii personalizate pentru gestiunea şi plata utilităţilor. Aceasta poate fi accesată prin Internet folosind orice dispozitiv (Windows, Android, IOS). Platforma MyAPA se va integra cu SIVECO Applications pentru a prelua si transmite date in timp real. Functionalitatile platformei sunt: • Autentificare • Înregistrare • Panou de control • Meniul Index • Meniul Facturi • Meniul Sesizări • Meniul Contul meu • Meniul Notificari • Meniul Contact • Sectiunea admin Aceasta ofera urmatoarele beneficii: • Transparenţă în relaţia cu consumatorul datorită accesului permanent la informaţii personalizate (indecşi, facturi) • Creşterea satisfacţiei consumatorilor prin îmbunătăţirea serviciilor de gestiune şi plată utilităţi • Creşterea gradului de încasare a facturilor datorită instrumentului de plată rapid şi modern (plăti online cu cardul bancar) • Transmiterea automată a datelor despre clienţi, din sistemele financiar- contabile existente (de tipul ERP) • Comunicare facilă cu clientul prin mesaje direct în aplicaţie (oferte comerciale, noutăţi) • Acces online folosind dispozitive mobile (tip smart) sau desktop • Acces permanent la sistem, 24x7 (e-mail, parolă şi cod de client) • Vizualizare şi acces la informaţii personale şi plăţi facturi • Economisirea timpului (instrument de plată online rapid şi modern) • Informare în timp real (emitere factură, probleme de distribuţie, lu
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu