Sectiunea transversala va asigura un gabarit de total de 6,00 m : latimea partii carosabile de 5,00 m, trotuar 1,00 m.
Lumina podului 30,70 m, lungimea de 35.80 m .
Podul proiectat va fi drept, din beton armat, cu doua deschideri, cu suprastructura din grinzi prefabricate din beton precomprimat si cu infrastructuri elastice fundate pe piloti.
Podul uc doua deschideri cu grinzi cu corzi aderente I 80-16, avand in sectiune...
Sectiunea transversala va asigura un gabarit de total de 6,00 m : latimea partii carosabile de 5,00 m, trotuar 1,00 m.
Lumina podului 30,70 m, lungimea de 35.80 m .
Podul proiectat va fi drept, din beton armat, cu doua deschideri, cu suprastructura din grinzi prefabricate din beton precomprimat si cu infrastructuri elastice fundate pe piloti.
Podul uc doua deschideri cu grinzi cu corzi aderente I 80-16, avand in sectiune transversala 5 grinzi.
Suprastructura include în sectiune transversala, 5 grinzi prefabricate cu corzi aderente cu lungimea de 16,00 m si înaltimea de 80 cm. Grinzile se aseaza decalat pe înaltime, pentru a se putea realiza o suprabetonare de grosime constanta în sectiune transversala cu panta unica de 2% dinspre amonte spre aval.
Peste grinzile prefabricate I 80-16 se executa o placa de suprabetonare din beton C25/30 de grosime 14-20 cm care pe lînga rolul de a asigura conlucrarea dintre grinzi, mai are si rolul de strat suport al hidroizolatiei. Grosimea suprabetonarii este constanta în sectiune transversala si variaza în lung datorita curburii date de racordarea verticala. Pe pila se va asigura continuizarea suprabetonarii.
Trotuarul este denivelat, de 1,0 m latime, realizat din umplutura de beton, delimitat de carosabil cu bordura din beton cu dimensiunile de 20x25cm. Calea pe trotuar va fi dintr-un strat de asfalt BA8 de 3 cm grosime. În umplutura trotuarului, realizata din de beton C12/15, se dispun câte doua tuburi PVC 110 mm, pentru traversarea unor eventuale utilita?i pe cablu.
S-a prevazut parapet pietonal pe partea cu trotuarul si parapet mixt pe partea opusa.
Evacuarea apelor de pe pod se face la capatul podului, prin casiurile prevazute în aval.
Rezemarea grinzilor se face pe aparate de reazem de neopren mobile pe culei, (150x300x41 mm) ?i fixe pe pila(150x300x19 mm), conform STAS 10167-83.
Culeele sunt fundate pe câte 6 piloti forati de diametru mare – 1080 mm.
Propunerea financiara se va face luand in considerare valoarea de 1.411.821,45 lei fara TVA care este formata din : 1.312.653,78 lei fara TVA Constructia ( lucrarea ) de baza; 34.434,67 lei fara TVA - Organizare de santier ; 64.733 lei fara TVA ( 5 %) - Cheltuieli diverse si neprevazute.
Valoarea estimata totala 1.411.821,45 lei fara TVA – reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele – art. 29 alin. (2) indice 1 – valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este cuprinsa in suma de 1.411.821,45 lei fara TVA iar din suma aferenta ( 64.733 lei fara TVA) acestor cheltuieli se suporta, fara aplicarea unei proceduri de atribuire, respectiv in baza contractului incheiat, acele cheltuieli care provin din ‘clauzele de variatie’ pentru acele articole care au fost initial ofertate de catre operatorul economic si care au fost cunoscute de toti participantii la procedura de atribuire;