Pod Chervizia are doua deschideri 24.00 m si lungimea de 58.15 m.
Pod Cherviia se proiecteaza cu o singura banda de circulatie, având partea carosabila de 3,50 m si un trotuar de 1,0 m. Face legatura dintre localitatea Prelucele si localitatea Negreni pe drumul DC 132. Carosabilul, pe pod, va avea panta unica de 2.5% (dinspre amonte spre aval), iar trotuarul de 1% înspre carosabil. Scurgerea apelor de pe pod se va realiz...
Pod Chervizia are doua deschideri 24.00 m si lungimea de 58.15 m.
Pod Cherviia se proiecteaza cu o singura banda de circulatie, având partea carosabila de 3,50 m si un trotuar de 1,0 m. Face legatura dintre localitatea Prelucele si localitatea Negreni pe drumul DC 132. Carosabilul, pe pod, va avea panta unica de 2.5% (dinspre amonte spre aval), iar trotuarul de 1% înspre carosabil. Scurgerea apelor de pe pod se va realiza cu ajutorul pantei longitudinale de 0.5% care o sa conduca apa la capatul dinspre proprietati, respectiv prin casiu la emisar.
Suprastructura este alcatuita din patru grinzi precomprimate oblice stanga 700, de L=24.0 m si inaltime de 93 cm. Placa platelajului se va realiza din beton C30/37, cu panta carosabilului, unica de 2.5%, cu grosimea variabila. Grinzile reazema prin intermediul aparatelor de reazem.
Se va amenaja la capatul podului dinspre proprietati o platforma pentru depozitarea grinzile prefabricate. Infrastructura este alcatuita din doua culei.
Pod Precup are doua deschideri 24.00 m si lungimea de 58.15 m.
Pod Pecup se proiecteaza cu o singura banda de circulatie, având partea carosabila de 3,50 m si un trotuar de 1,0 m. Face legatura dintre localitatea Prelucele si localitatea Negreni pe drumul DC 132. Carosabilul, pe pod, va avea panta unica de 2.5% (dinspre amonte spre aval), iar trotuarul de 1% înspre carosabil. Scurgerea apelor de pe pod se va realiza cu ajutorul pantei longitudinale de 0.5% care o sa conduca apa la capatul dinspre proprietati, respectiv prin casiu la emisar.
Suprastructura este alcatuita din patru grinzi precomprimate oblice stanga 700, de L=24.0 m si inaltime de 93 cm. Placa platelajului se va realiza din beton C30/37, cu panta carosabilului, unica de 2.5%, cu grosimea variabila. Grinzile reazema prin intermediul aparatelor de reazem.
Se va amenaja la capatul podului dinspre proprietati o platforma pentru depozitarea grinzile prefabricate. Infrastructura este alcatuita din doua culei.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10. Autoritata Contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari cf.obligatiei prev.la art.160 alin.(2) din Legea 98/2016, astfel cum a fost acesta modificat prin OUG 107/2017, cu 7 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.