Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă achiziţionarea de anvelope auto, pentru un număr de 468 autovehicule, împărţite în loturi, conform Anexelor 1A pentru fiecare lot separat anexate la caietul de sarcini, aflate în proprietatea Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Sighetu Marmaţiei, localizate în judeţele Satu Mare, Maramureş si, Suceava astfel:
LOTUL 1 MARAMURES ;
LOTUL 2 SATU MARE;
L...
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă achiziţionarea de anvelope auto, pentru un număr de 468 autovehicule, împărţite în loturi, conform Anexelor 1A pentru fiecare lot separat anexate la caietul de sarcini, aflate în proprietatea Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Sighetu Marmaţiei, localizate în judeţele Satu Mare, Maramureş si, Suceava astfel:
LOTUL 1 MARAMURES ;
LOTUL 2 SATU MARE;
LOTUL 3 SUCEAVA;
Se va iniţia şi derula o procedură de achiziţie publică în vederea încheierii unui acord-cadru între ofertantul/ofertanţii declarat(i) câştigător(i) (în calitate de furnizor) şi Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Sighetu Marmaţiei (în calitate de beneficiar), iar acordul cadru se va derula pe o perioadă de 1 an de la data semnării sale de către ultima parte.
Produsele livrate vor corespunde cu cerinţele din Anexa 1A pentru fiecare lot separat, ce sunt considerate ca fiind minimale. Furnizorul poate oferi produse cu parametri tehnici şi constructivi superiori, ca urmare a progresului tehnic în domeniu.
Autoritatea contractanta va raspunde consolidat în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare până cel târziu în a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, in masura în care aceste solicitari au fost transmise in termenul mentionat la SECTIUNEA I, respectiv 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire/ răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!