Achiziţia publică de furnizare „PLATFORME DE ACCES PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI LOCOMOTORII”, defalcată astfel:
LOT 1 - Platformă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi locomotorii - Sediul Universităţii, strada Domnească nr. 47, scara exterioară;
LOT 2 - Platformă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi locomotorii - Corpul A (F.E.F.S.), strada Gării nr. 61-63, scara interioară;
LOT 3 - Platformă de acces pentr...
Achiziţia publică de furnizare „PLATFORME DE ACCES PENTRU PERSOANELE CU DIZABILITĂŢI LOCOMOTORII”, defalcată astfel:
LOT 1 - Platformă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi locomotorii - Sediul Universităţii, strada Domnească nr. 47, scara exterioară;
LOT 2 - Platformă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi locomotorii - Corpul A (F.E.F.S.), strada Gării nr. 61-63, scara interioară;
LOT 3 - Platformă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi locomotorii - Corpul SD, strada Domnească nr. 111, scara exterioară;
LOT 4 - Rampă de acces modulară şi pliabilă - Clădire Facultatea de Inginerie Braila, scara exterioară,
conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Procedura de atribuire este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de încheierea contractului de finanţare cu MEN, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor Hotărârii nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 395/2016 şi Legea nr. 98/2016, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare cu MEN.
În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare cu MEN nu se va semna, Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, după primirea notificării din partea MEN cu privire la neacordarea finanţării, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă şi/sau MEN nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau MEN au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: 3 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.