Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea şi implementarea unei platforme software pentru managementul resurselor umane, conform nevoilor şi activităţilor specifice A.S.F., precum şi servicii de suport şi asistenţă tehnică de specialitate, şi va include:
a. furnizarea unei platforme software cu licenţă perpetuă pentru managementul resurselor umane;
b. prestarea serviciilor necesare implementării platformei software şi ...
Obiectul contractului îl reprezintă furnizarea şi implementarea unei platforme software pentru managementul resurselor umane, conform nevoilor şi activităţilor specifice A.S.F., precum şi servicii de suport şi asistenţă tehnică de specialitate, şi va include:
a. furnizarea unei platforme software cu licenţă perpetuă pentru managementul resurselor umane;
b. prestarea serviciilor necesare implementării platformei software şi dezvoltării de noi funcţionalităţi (identificarea nevoilor de personalizare, personalizare efectivă, proiectare, dezvoltare, instalare, configurare, migrare date, integrare, testare, training şi punere în funcţiune) conform nevoilor A.S.F., în termen de maximum 6 luni de la intrarea în vigoare a contractului;
c. prestarea de servicii de suport şi asistenţă tehnică de specialitate, upgrade şi actualizări legislative (servicii post-implementare), pentru o perioadă de 24 de luni de la data semnării procesului verbal de recepţie cantitativ - calitativă finală încheiat în condiţiile art. 7.2.;
d. prestarea, după implementare, de servicii specifice de dezvoltare software, la cererea Beneficiarului, pentru adaptarea platformei software la modificări ale proceselor organizaţiei, în limita a 120 ore/an, respectiv 240 ore pe durata a 24 de luni de la data semnării procesului verbal de recepţie cantitativ - calitativă finală încheiat în condiţiile art. 7.2.
Durata totală a contractului este de 30 de luni, din care:
• 6 luni de la intrarea în vigoare a contractului pentru furnizarea, implementarea şi dezvoltarea de funcţionalităţi noi adaptate specificului A.S.F. a platformei software de management al resurselor umane;
• 24 luni de la data semnării procesului verbal de recepţie cantitativ - calitativă finală, pentru asigurarea serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi dezvoltare de alte functionalităţi la cerere.