Feedback
I.D.: 52442701

Platformă integrată pentru servicii electronice pentru implementarea proiectului "Creşterea capacităţii administrative a Camerei Deputaţilor pentru furnizarea de servicii de calitate", finantat din fonduri nerambursabile prin Programul Operational Capacitate Administrativa

Data publicarii
11.12.20 Exista 708.922 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 32570000-9 48820000-2 72212517-6 72600000-6 79400000-8 79999100-4
Termenul limita pentru depunere:
18.01.21
Pretul estimativ:
10.514.556,00 RON - 10.514.556,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.12.20 Publicat la 22.12.20 Publicat la 24.12.20
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
__Obiectivul general al proiectului finanţat din fonduri nerambursabile constă în creşterea capacităţii administrative a structurii organizatorice a serviciilor Camerei Deputaţilor prin măsuri de simplificare a furnizării serviciilor către beneficiari, susţinute prin implementarea unor soluţii informatice inovative. Contractul care urmează a fi atribuit în urma derulării prezentei proceduri, presupune: - Furnizarea de...
__Obiectivul general al proiectului finanţat din fonduri nerambursabile constă în creşterea capacităţii administrative a structurii organizatorice a serviciilor Camerei Deputaţilor prin măsuri de simplificare a furnizării serviciilor către beneficiari, susţinute prin implementarea unor soluţii informatice inovative. Contractul care urmează a fi atribuit în urma derulării prezentei proceduri, presupune: - Furnizarea de echipamente hardware necesare platformei de acces, procesare şi stocare documente; - Furnizarea de licenţe pentru software; - Servicii de consultanţă pentru definirea în detaliu a cerinţelor adoptării noului cadru procedural şi informaţional în vederea îmbunătăţirii interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri şi creşterea calităţii serviciilor furnizate; - Servicii IT, constând în totalitatea serviciilor pentru implementarea sistemului, precum şi pentru garanţia şi suportul acestuia; - Servicii de instruire a utilizatorilor şi administratorilor soluţiilor informatice implementate; - Servicii de scanare. __Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 __Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi dinaintea termenului limită stabilit în Anunţul de participare, pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Platformă software integrată pentru servicii electronice in vederea implementării proiectului “Soluţii digitale pentru creşterea capacităţii administrative a Senatului României" 29.05.23
Platformă software integrată pentru servicii electronice in vederea implementării proiectului “soluții digitale pentru creșterea capacității administrative a senatului româniei” 12.06.23
Platformă software integrată pentru servicii electronice in vederea implementării proiectului “soluții digitale pentru creșterea capacității administrative a senatului româniei” 08.06.23
Platformă software integrată pentru servicii electronice in vederea implementării proiectului “soluții digitale pentru creșterea capacității administrative a senatului româniei” 12.06.23
"Platformă integrată de servicii electronice" pentru implementarea proiectului "Sistem integrat de management pentru administrarea eficienta a activelor statului" - Cod SMIS 129973 14.06.22
Achiziţie de "Platformă integrată de eliberare electronică a documentului portabil A1" (RODPA1) 03.01.22
Servicii de consultanţă pentru realizarea analizei generale a stării de fapt a sistemului informatic actual şi definirea în detaliu a cerinţelor aferente adoptării noului cadru procedural şi informaţional (infrastructura IT) în vederea dezvoltării soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri  
"Platformă Electronică Integrată SAL" pentru implementarea proiectului "Consolidarea capacitatii de reglementare, implementare, evaluare si derulare a activitatilor de solutionare alternativa a litigiilor desfasurate de entitati aflate in coordonarea Ministerului Economiei si Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor", Cod SMIS 129982 16.11.22
Implementarea unei platforme informatice cu componente back-office si front-office si servicii de retrodigitalizare a arhivei, pentru proiectul "Servicii electronice eficiente şi simplificare administrativă prin platforme informatice inovative". 22.02.21
Implementarea unui sistem informatic cu componente front office şi back office pentru eficientizarea proceselor de avizare sanitară SIIe-AVIZ" în cadrul proiectului “Dezvoltarea capacităţii instituţionale a Ministerului Sănătăţii şi Direcţiilor de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti pentru simplificarea procedurilor de reglementare sanitară"– cod SIPOCA723/SMIS 129605 18.01.23