Feedback
I.D.: 102234826

Piese si consumabile pentru utilajele necesare frezarii - Acord cadru 2 ani

Data publicarii
03.09.24 Exista 762.297 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
43600000
Locul realizarii:
Cluj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se doreste achizitionarea de Piese si consumabile pentru utilajele necesare frezarii - Acord cadru 2 ani pentru ultilizata la executia lucrarilor de intretinere curenta si periodica la partea carosabila in regie proprie de catre autoritatea contractanta.Valoarea estimata a acordului cadru:Maxima: 998.236,00 lei fara TVAMinima 37.935,00 lei fara TVAValoarea celui mai mic Contract Subsecvent 91.110,80 lei f...
Se doreste achizitionarea de Piese si consumabile pentru utilajele necesare frezarii - Acord cadru 2 ani pentru ultilizata la executia lucrarilor de intretinere curenta si periodica la partea carosabila in regie proprie de catre autoritatea contractanta.Valoarea estimata a acordului cadru:Maxima: 998.236,00 lei fara TVAMinima 37.935,00 lei fara TVAValoarea celui mai mic Contract Subsecvent 91.110,80 lei fara TVAValoarea celui mai mare Contract Subsecvent 433.739,60 lei fara TVACantitatile minime si maxime ale acordurilor cadru si a contractelor subsecvente sunt conform Listelor de cantitati anexate la Caietul de sarcini.Se vor incheia min. 1 contract subsecvent pe an.Prezentul acord –cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acestui acord-cadru se vor atribui contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 din Legea 98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni în derularea contractului sunt urmatoarele:1). Partile contractului - din punct de vedere al schimbarii denumirii, al statutului, ale actionariatului, al formei societatii, care nuatrag crearea unei personae juridice noi, al schimbarii sediului social; - privind posibilitatea inlocuirii contractantului initial2) Durata contractului subsecvent-prelungirea duratei contractului subsecvent, este posibila in conditiile art.221 lit.e din Legea nr.98/2016 din motive extrinseci culpei Promitentului - Furnizor etc. si se pot realiza, in baza cererii scrise a partii interesate insotite de documente justificative prin Act Adiţional semnat de catre ambele parti contractante;3) Prețul unitar al serviciilor-preţul contractului poate fi ajustat prin actualizare in cazul in care au loc modificari legislative sau au fost emise de catre autoritatile locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renuntarea la anumite taxe/impozite locale al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-au fundamentat preturile ofertate, si in alte situatii prevazute de lege.4). Subcontractanti.Terti-introducerea/schimbarea subcontractantilor/ exprimarea opiniilor acestora de a fi platiti direct de Achizitor se poate opera in vederea unei mai bune gestionari/derulari a contractului;5). Modalitati de plata si recuperare a creanţelor-in cazul unor eventuale modificări ale legislaţiei in domeniul financiar si fiscal;6). Inspecții/testari/verificari-eventualele solicitări suplimentare de documente ce pot surveni din partea celor doua parti contractante;A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice solicitare de clarificari transmisa dupa data mentionata la punctul A) se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Combustibil termic lichid pentru Sectia Productie - Acord cadru 2 ani  
Lucrări și servicii privind întreținerea periodică a drumurilor publice – Covoare bituminoase MAS 16 cu frezare 4 cm – An I – An IV pe autostrăzile și drumurile naționale din administrarea D.R.D.P. Cluj, Acord - cadru 4 ani  
Lucrări și servicii privind întreținerea periodică a drumurilor publice – Covoare bituminoase MAS 16 cu frezare 4 cm – An I – An IV pe autostrăzile și drumurile naționale din administrarea D.R.D.P. Cluj, Acord - cadru 4 ani  
ASIGURARE PAZĂ PATRIMONIU PRIN PATRULARE SI POSTURI FIXE PE AUTOSTRADA: Lot 1 - A10, SEBES - TURDA km 0 + 000 - km 70 + 000 si CIC Dumbrava, km 61+350/CIM Teius km 26+000, Lot 2 – A3, CAMPIA TURZII - TURDA – GILAU – NADASELU km 0 + 000 - km 61 + 200 si CIC Gilau km 51+000; P.S. Savadisla km 39+094; District Turda DN15 km 2+000“- ACORD CADRU- 2 ANI  
ASIGURARE PAZĂ PATRIMONIU PRIN PATRULARE SI POSTURI FIXE PE AUTOSTRADA: Lot 1 - A10, SEBES - TURDA km 0 + 000 - km 70 + 000 si CIC Dumbrava, km 61+350/CIM Teius km 26+000, Lot 2 – A3, CAMPIA TURZII - TURDA – GILAU – NADASELU km 0 + 000 - km 61 + 200 si CIC Gilau km 51+000; P.S. Savadisla km 39+094; District Turda DN15 km 2+000“- ACORD CADRU- 2 ANI  
Servicii inchiriere Cap Tractor plus semiremorca ( to*km) pentru Sectia Productie a DRDP Cluj - Acord cadru 24 luni  
Servicii inchiriere Cap Tractor plus semiremorca ( to*km) pentru Sectia Productie a DRDP Cluj - Acord cadru 24 luni  
Servicii inchiriere Cap Tractor plus semiremorca ( to*km) pentru Sectia Productie a DRDP Cluj - Acord cadru 24 luni  
Servicii inchiriere Cap Tractor plus semiremorca ( to*km) pentru Sectia Productie a DRDP Cluj - Acord cadru 24 luni  
Acord cadru de servicii avand ca obiect „Servicii de intreţinere curentă pe timp de iarnă An I-An IV a drumurilor nationale si autostrazilor din administrarea DRDP Brasov- Lot SDN Brasov, Lot SDN Sibiu , Lot SDN Sf. Gheorghe, Lot A1 Sibiu- Orăștie, Lot A3 Tg. Mures- Iernut- Campia Turzii”