Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare -SAD) care să
permită achizitia de piese de schimb si servicii de reparare si intretinere pentru masinile multifunctionale marca Mercedes
de tip unimog, utilajele Caterpillar de tip buldoexcavator si autoturismele din dotarea DRDP CLUJ pe o perioada de 2 ani.Autoritatea
contractanta intentioneaza s...
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare -SAD) care să
permită achizitia de piese de schimb si servicii de reparare si intretinere pentru masinile multifunctionale marca Mercedes
de tip unimog, utilajele Caterpillar de tip buldoexcavator si autoturismele din dotarea DRDP CLUJ pe o perioada de 2 ani.Autoritatea
contractanta intentioneaza sa atribuie contracte individuale prin intermediul SAD. Contractele care se vor atribui prin derularea
sistemului dinamic de achizitii pot sa se încheie astfel: fie contract de furnizare, fie contract de servicii și /sau contract
mixt, care combină furnizarea de produse si servicii într-un singur contract, determinat pe baza scopului principal al contractului.
SAD este grupat pe 4 categorii (loturi) de produse si servicii, detaliate in caietul de sarcini.Val. estimată este valoarea
max. estimată 2.499.928,78 lei fara TVA a tuturor contractelor preconizate pentru perioada totală de aplicare a SAD. • Lot
1 Masini multifunctionale Mercedes- Unimog U1200, U1400 Valoarea estimata lot nr.1 = 497.194,62 lei fara T.V.A.• Lot 2-
Masini multifunctionale Mercedes- Unimog U423Valoarea estimata lot nr.2 = 436.811,06 lei fara T.V.A• Lot 3- Utilaje buldoexcavator
Caterpillar Valoarea estimata lot nr.3 = 911.172,91• Lot 4 Autoturisme si autoutilitare Valoarea estimata lot nr.4
= 654.750,19 lei fara T.V.A.Limitele modificarilor contractului vor fi in conformitate cu Legea 98/2016, si va respecta situatiile
prevazute la art. 221 din Lege nr.98/2016. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit
art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin.(7) din Legea
nr.98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.SOLICITAREA CLARIFICARILOR/RASPUNS LA SOLICITARI DE CLARIFICARIA.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic
interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare
in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va
raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul
limita stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A),
va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare
orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.Procedura de atribuire va respecta regulile
licitatiei restranse, urmand a se derula in doua etape:• Etapa1: Depunere solicitărilor de participare și selectarea candidaților,
prin aplicarea criteriilor de calificare și de selecție,• Etapa2: Depunerea ofertelor in SAD de către canditații selectați
în cadrul primei etape.Instructiuni privind modul de functionare a SAD (formalitatile care trebuie intreprinse de catre operatorii
economici) sunt descrise detaliat in cadrul documentului atasat prezentei documentații denumit ”Instructiuni pentruofertanti”.
Avand in vedere caracterul deschis al SAD, după lansarea SAD și pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, un operator
economic se poate alătura în orice moment al valabilității SAD dacă îndeplinește criteriile menționate în anunțul de participare.