Feedback
I.D.: 76993063

Piese de schimb, revizii şi reparaţii pentru autocamioanele si utilajele Sectiei Productie – DRDP CLUJ

Data publicarii
31.12.22 Exista 233.222 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34300000-0
Termenul limita pentru depunere:
01.02.23
Pretul estimativ:
2.449.000,00 RON - 2.449.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.01.23 Publicat la 10.02.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare -SAD) care să permită achizitia de piese de schimb si servicii de reparare si intretinere pentru autocamioanele si utilajele din dotarea DRDP CLUJ de la Sectia Productie pe o perioada de 2 ani. Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contracte individuale prin intermediul SAD. Contractele care se vor atr...
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare -SAD) care să permită achizitia de piese de schimb si servicii de reparare si intretinere pentru autocamioanele si utilajele din dotarea DRDP CLUJ de la Sectia Productie pe o perioada de 2 ani. Autoritatea contractanta intentioneaza sa atribuie contracte individuale prin intermediul SAD. Contractele care se vor atribui prin derularea sistemului dinamic de achizitii pot sa se încheie astfel: fie contract de furnizare, fie contract de servicii şi /sau contract mixt, care combină furnizarea de produse si servicii într-un singur contract, determinat pe baza scopului principal al contractului. SAD este grupat pe 22 loturi detaliate in caietul de sarcini. Val. estimată este valoarea max. estimată 2.449.000,00 lei fara TVA a tuturor contractelor preconizate pentru perioada totală de aplicare a SAD, repartizata pe loturi. Cantitatile aferente contractului se regasesc ca Anexa la DA/Caiet de Sarcini. Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze ulterior cantitati in functie de necesitati si comunicata in etapa a IIa prin transmiterea unei Invitaţia de depunere oferta la sistemul de achizitii dinamic prin SEAP. Limitele modificarilor contractului vor fi in conformitate cu Legea 98/2016, si va respecta situatiile prevazute la art. 221 din Lege nr.98/2016. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin.(7) din Legea nr.98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala. SOLICITAREA CLARIFICARILOR/RASPUNS LA SOLICITARI DE CLARIFICARI A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. *Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva. Procedura de atribuire va respecta regulile licitatiei restranse, urmand a se derula in doua etape: • Etapa1: Depunere solicitărilor de participare şi selectarea candidaţilor, prin aplicarea criteriilor de calificare şi de selecţie, • Etapa2: Depunerea ofertelor in SAD de către canditaţii selectaţi în cadrul primei etape. Instructiuni privind modul de functionare a SAD (formalitatile care trebuie intreprinse de catre operatorii economici) sunt descrise detaliat in cadrul documentului atasat prezentei documentaţii denumit "Instructiuni pentru ofertanti". Avand in vedere caracterul deschis al SAD, după lansarea SAD şi pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, un operator economic se poate alătura în orice moment al valabilităţii SAD dacă îndeplineşte criteriile menţionate în anunţul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu