Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare SAD) care să permită achizitia de piese de schimb pentru aeronave, a cărui valabilitate va fi de 3 ani de la data publicării prezentului anunţ.
Procedura de atribuire va respecta regulile Licitaţiei Restrânse, urmând a se derula în două etape, astfel:
Etapa I – depunerea solicitărilor de participare la SAD;
Etapa II ...
Prin prezentul anunt de participare se initiaza un Sistem Dinamic de Achizitii Publice (numit in continuare SAD) care să permită achizitia de piese de schimb pentru aeronave, a cărui valabilitate va fi de 3 ani de la data publicării prezentului anunţ.
Procedura de atribuire va respecta regulile Licitaţiei Restrânse, urmând a se derula în două etape, astfel:
Etapa I – depunerea solicitărilor de participare la SAD;
Etapa II – depunerea ofertelor doar de către ofertantii calificati la finalul primei etape.
In baza art. 124, lit. b) din Legea 98/2016, Instructiuni privind modul de functionare a SAD (formalitatile care trebuie intreprinse de catre operatorii economici) sunt descrise detaliat in cadrul documentului atasat prezentei documentaţii denumit "Instructiuni pentru ofertanti"
Avand in vedere caracterul deschis al SAD, după lansarea SAD şi pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, un operator economic se poate alătura în orice moment al valabilităţii SAD dacă îndeplineşte criteriile menţionate în anunţul de participare.
Autoritatea contractantă transmite câte o invitaţie de participare tuturor participanţilor admişi în cadrul SAD dupa etapa I-a, în vederea depunerii de oferte. Invitaţia de participare se va transmite doar ofertanţilor calificaţi la lotul în cadrul căruia se doreşte realizarea unei achiziţii specifice.
SAD propus de autoritatea contractantă este grupat pe 10 categorii (loturi) de produse, detaliate in caietul de sarcini.
Ofertanţii pot depune candidatura la unul sau mai multe loturi.
În cadrul etapei a II-a nu este obligatorie depunerea ofertei în situaţiile în care achiziţia propusă nu prezintă interes.
Frecvenţa contractelor ce urmează să fie atribuite: In cadrul etapei a II-a autoritatea contractanta va transmite invitatii de participare doar ofertantilor calificati, de regula trimestrial (sau ori de cate ori are nevoie conform necesarului autoritatii contractante).
Valoarea estimata totala a contractelor care vor fi atribuite de-a lungul perioadei de valabilitate a SAD este detaliata in Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini respectiv in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului anunţ.
Valoarea estimata minima si maxima a unui contract care va putea fi atribuit de-a lungul perioadei de valabilitate a SAD este detaliata in Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini respectiv in Sectiunea II.2. (Loturi) a prezentului anunţ.
Piesele de schimb care se vor achizitiona prin prezenta procedura de atribuire sunt necesare procesului de reparatii desfasurat de autoritatea contractanta, atat la sediul cât şi al punctelor de lucru din tara.
Cantitatile exacte de piese de schimb care trebuie ofertate in cadrul etapei a II-a a SAD vor fi cunoscute doar la momentul transmiterii invitatiilor de participare.
Lista de produse care va fi transmisă în cadrul invitaţiei de participare la etapa a II-a a SAD va putea conţine şi alte produse decât cele din Caietul de sarcini anexat atasat prezentului anunt de participare, autoritatea contractantă poate solicita ofertarea oricăror alte produse necesare în reparaţiile executate, condiţia fiind încadrarea în categoriile Sistemului Dinamic.
Se va derula licitatie electronica pentru stabilirea ofertei câştigătoare in cadrul etapei a II-a a SAD.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161, alin. 1) din Legea nr. 98/2016.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 18 zile.