Feedback
I.D.: 86330764

Piese de schimb, consumabile si biblioteca TIP pentru echipamente de securitate marca RAPISCAN

Data publicarii
30.08.23 Exista 104.610 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34913000-0
Termenul limita pentru depunere:
07.09.23
Pretul estimativ:
155.000,00 RON - 155.000,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare furnizare piese consumabile si biblioteci.docx
  2. Caiet de sarcini furnizare RAPISCAN .pdf
  3. Model Contract Furnizare piese de schimb consumabile biblioteca TIP - RAPISCAN.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor achizitiona Piese de schimb, consumabile si biblioteca TIP pentru echipamente de securitate marca RAPISCAN, conform descrierii din Caietul de sarcini atasate. Valoare estimata 155.000 lei fara TVA din care: - Piese de schimb pentru echipamente de securitate marca RAPISCAN si consumabile pentru echipamentele de securitate ETD - 140.000 lei fara TVA - Biblioteca TIP pentru echipamentele de securitate cu raze X, marca...
Se vor achizitiona Piese de schimb, consumabile si biblioteca TIP pentru echipamente de securitate marca RAPISCAN, conform descrierii din Caietul de sarcini atasate. Valoare estimata 155.000 lei fara TVA din care: - Piese de schimb pentru echipamente de securitate marca RAPISCAN si consumabile pentru echipamentele de securitate ETD - 140.000 lei fara TVA - Biblioteca TIP pentru echipamentele de securitate cu raze X, marca RAPISCAN - 15.000 lei fara TVA Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 4 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor) Termenul-limită în care Entitatea Contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare : in a 2-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Durata contractului este de 13 luni şi include, durata de furnizare de 12 luni (de la data ordinului de incepere a furnizarii) şi 1 lună pentru constituire/restituire garantie de buna executie, efectuarea plăţii ultimei facturi.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu