Servicii de proiectare, asistenţa tehnică si executie lucrari pentru obiectivul de investiţii: "Pasarelă pietonală str. Henry Ford (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie)", conform cerintelor caietului de sarcini nr. 91733/29.06.2020.
În prezent zona industrială care se dezvoltă pe direcţia străzii Henry Ford este puternic circulată şi prezintă un grad înalt de aglomerare de pietoni şi a...
Servicii de proiectare, asistenţa tehnică si executie lucrari pentru obiectivul de investiţii: "Pasarelă pietonală str. Henry Ford (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie)", conform cerintelor caietului de sarcini nr. 91733/29.06.2020.
În prezent zona industrială care se dezvoltă pe direcţia străzii Henry Ford este puternic circulată şi prezintă un grad înalt de aglomerare de pietoni şi automobile. Obiectivul lucrării îl constituie elaborarea unor categorii de intervenţii în folosul interesului public şi în dezvoltarea mobilităţii cetăţenilor.
Modernizarea propusă se va integra în contextul urban, va asigura utilizarea eficientă a spaţiului public, îmbunătăţirea siguranţei şi a condiţiilor de mediu. Odată realizat acest obiectiv de investiţii, se va asigura un acces sigur şi funcţional pentru locuitorii şi vizitatorii ce tranzitează zona.
Valoarea estimată a achiziţiei având ca obiect: Pasarelă pietonală str. Henry Ford (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie)", conform Deviz General, aprobat prin HCL nr.203/25.06.2020 este de 2.471.363,17 lei (exclusiv TVA), fiind compusă din:
• Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 52.188,60 lei ;
• Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie: 6.000,00 lei;
• Asistenţa tehnica din partea proiectantului: 16.018,65 lei;
• Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 240.000,00 lei
• Investiţia de bază: 2.135.820,10 lei;
• Organizare de şantier: 21.335,82 lei
Suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute precizată în Devizul General, respectiv 114.441,80 lei (exclusiv TVA) nu a fost inclusa în valoarea estimata a contractului, acestea putând fiind accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, in condiţiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului de achizitie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare într-o singură zi, respectiv în a 7 – a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.