Feedback
I.D.: 91050511

Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, comuna Branesti, judetul Ilfov

Data publicarii
21.12.23 Exista 87.289 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221110
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția de lucrări de construcții pentru realizarea obiectivului “Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, com. Branesti, jud. Ilfov”, prin închierea unui Contract de execuţie lucrări. Execuția lucrărilor se desfăsoara pe o durată de 18 de luni, calculate de la data de începere a lucrărilor stabilită în cadrul Ordinului Administrativ de începere a executiei lucrărilor.Lucră...
Achiziția de lucrări de construcții pentru realizarea obiectivului “Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, com. Branesti, jud. Ilfov”, prin închierea unui Contract de execuţie lucrări. Execuția lucrărilor se desfăsoara pe o durată de 18 de luni, calculate de la data de începere a lucrărilor stabilită în cadrul Ordinului Administrativ de începere a executiei lucrărilor.Lucrările pentru realizarea obiectivului “Pasaj rutier peste CF, drum de legatură si amenajare acces din/in DN3, com. Brănești, jud. Ilfov” trebuie să respecte cerințele impuse prin Caietul de sarcini și documentatia tehnica aferenta.În cadrul contractului se vor realiza următoarele tipuri de lucrări: -Lucrări de amenajare pasaj rutier, bretele aferente pasaj rutier, drum de legatura intre DN 3 – Pasaj, trotuare si piste biciclete, intersectie cu DN3, retea iluminat; Lucrari de amenajare sistem de irigatie in insula sensului giratoriu, canalizare pluviala, drumuri laterale/de servitute/de acces, asigurare a sigurantei circulatiei rutiere, colectare si evacuare dirijata a apelor pluviale, protectie conducata de canalizare, relocare retea electrica/de alimentare cu apa/canalizare.Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11- a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.Conform Devizului General si a Indicatorilor tehnico-economici aprobati la faza PT+DE de catre CL Branesti valoarea estimată a contractului este de 58.851.639,90 lei, după cum urmează:1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor – 1.495.912,59 lei fară TVA2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 10.178,57 lei fara TVA4.1 Constructii si instalatii – 56.796.176,21 lei fara TVA4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și functionale – 24.791,88 lei fara TVA4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 355.423,70 lei fara TVA5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 159.959,29 lei fara TVA5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului – 9.197,66 lei fara TVAAstfel, valoarea totală estimată a contractului de executie lucrări la care se vor raporta ofertele in evaluare este de: 58.851.639,90 lei fara TVA .Graficul de executie a lucrărilor este de 18 luni.Achizitorul este responsabil cu plata taxelor/cotelor catre ISC şi CSC, precum şi pentru plata taxelor aferente obtinerii avizelor în vederea obtinerii autorizatiei de construire.Procedura de atribuire a contract de achizitie publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achizitie publica este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Sesiunea de finanțare a investițiilor prin PNRR, Componenta 4 Transport sustenabil este iminentă, iar o maturitate a proiectului este în avantajul beneficiarului în vederea aprobării cererii de finanțare, reducând durata de implementare si riscurile principale, cum ar fi intarzieri generate de atribuirea contractului de executie lucrari.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu