Feedback
I.D.: 81364802

Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, comuna Branesti, judetul Ilfov

Data publicarii
27.04.23 Exista 88.814 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221110-6
Termenul limita pentru depunere:
06.06.23
Pretul estimativ:
58.851.639,90 RON - 58.851.639,90 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.04.23 Publicat la 07.05.23 Publicat la 09.05.23 Publicat la 10.05.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de lucrări de construcţii pentru realizarea obiectivului “Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, com. Branesti, jud. Ilfov", prin închierea unui Contract de execuţie lucrări. Execuţia lucrărilor se desfăsoara pe o durată de 18 de luni, calculate de la data de începere a lucrărilor stabilită în cadrul Ordinului Administrativ de începere a executiei lucrărilor. Lucrările pentru reali...
Achiziţia de lucrări de construcţii pentru realizarea obiectivului “Pasaj rutier peste CF, drum de legatura si amenajare acces din/in DN3, com. Branesti, jud. Ilfov", prin închierea unui Contract de execuţie lucrări. Execuţia lucrărilor se desfăsoara pe o durată de 18 de luni, calculate de la data de începere a lucrărilor stabilită în cadrul Ordinului Administrativ de începere a executiei lucrărilor. Lucrările pentru realizarea obiectivului “Pasaj rutier peste CF, drum de legatură si amenajare acces din/in DN3, com. Brăneşti, jud. Ilfov" trebuie să respecte cerinţele impuse prin Caietul de sarcini şi documentatia tehnica aferenta. În cadrul contractului se vor realiza următoarele tipuri de lucrări: -Lucrări de amenajare pasaj rutier, bretele aferente pasaj rutier, drum de legatura intre DN 3 – Pasaj, trotuare si piste biciclete, intersectie cu DN3, retea iluminat; Lucrari de amenajare sistem de irigatie in insula sensului giratoriu, canalizare pluviala, drumuri laterale/de servitute/de acces, asigurare a sigurantei circulatiei rutiere, colectare si evacuare dirijata a apelor pluviale, protectie conducata de canalizare, relocare retea electrica/de alimentare cu apa/canalizare. Termene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de maxim 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11- a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor. Conform Devizului General si a Indicatorilor tehnico-economici aprobati la faza PT+DE de catre CL Branesti valoarea estimată a contractului este de 58.851.639,90 lei, după cum urmează: 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor – 1.495.912,59 lei fară TVA 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 10.178,57 lei fara TVA 4.1 Constructii si instalatii – 56.796.176,21 lei fara TVA 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi functionale – 24.791,88 lei fara TVA 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 355.423,70 lei fara TVA 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 159.959,29 lei fara TVA 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului – 9.197,66 lei fara TVA Astfel, valoarea totală estimată a contractului de executie lucrări la care se vor raporta ofertele in evaluare este de: 58.851.639,90 lei fara TVA . Graficul de executie a lucrărilor este de 18 luni. Achizitorul este responsabil cu plata taxelor/cotelor catre ISC şi CSC, precum şi pentru plata taxelor aferente obtinerii avizelor în vederea obtinerii autorizatiei de construire. Procedura de atribuire a contract de achizitie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achizitie publica este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.Sesiunea de finanţare a investiţiilor prin PNRR, Componenta 4 Transport sustenabil este iminentă, iar o maturitate a proiectului este în avantajul beneficiarului în vederea aprobării cererii de finanţare, reducând durata de implementare si riscurile principale, cum ar fi intarzieri generate de atribuirea contractului de executie lucrari.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu