CONFERINŢA NAŢIONALĂ DE ACHIZIŢII PUBLICE cu tema legislaţie şi impactul acesteia, asupra derulării achiziţiilor publice 11 – 12 mai 2023, Bucureşti, Centrul de conferinţe Hotel Radisson Blu INVITAŢI: Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) Autoritatea pentru Digitalizarea României Curtea de Conturi a României Autoritatea de Audit avocaţi specializaţi în achiziţii publice, soluţionare contestaţii, mecanisme SEAP c...
CONFERINŢA NAŢIONALĂ DE ACHIZIŢII PUBLICE cu tema legislaţie şi impactul acesteia, asupra derulării achiziţiilor publice 11 – 12 mai 2023, Bucureşti, Centrul de conferinţe Hotel Radisson Blu INVITAŢI: Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice (ANAP) Autoritatea pentru Digitalizarea României Curtea de Conturi a României Autoritatea de Audit avocaţi specializaţi în achiziţii publice, soluţionare contestaţii, mecanisme SEAP consultanţi în achiziţii publice CERTIFICARE: Certificat de participare emis de furnizorul autorizat de formare profesională. La cerere, pentru deţinătorii de certificate de perfecţionare/specializare pentru ocupaţia “expert achiziţii publice”, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE. TARIF DE PARTICIPARE: 950 lei/participant (exclusiv TVA) cuprinde: participarea la eveniment, materiale informative, consiliere pe toată perioada desfăşurării evenimentului, coffee break, brunch 10% DISCOUNT LA TARIFUL DE PARTICIPARE PENTRU ABONAŢII REVISTEI DE ACHIZIŢII PUBLICE! ÎNSCRIERI: Participarea are loc în baza fişei de înscriere solicitată la numerele de telefon: 021.311.71.01, 0234.313.320 e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com.