Contractul de furnizare atribuit în baza prezentei proceduri are ca obiect achiziţia publică de produse Parcometre stradale cu alimentare la reţea 220 V şi sistem back-office de management şi raportare, 15 bucăţi , în vederea realizării unui interes public. Pe lângă furnizarea produselor, contractantul va asigura şi operaţiunile obligatorii cu titlu accesoriu livrării: instalare, punere în funcţiune, testare, instruire pent...
Contractul de furnizare atribuit în baza prezentei proceduri are ca obiect achiziţia publică de produse Parcometre stradale cu alimentare la reţea 220 V şi sistem back-office de management şi raportare, 15 bucăţi , în vederea realizării unui interes public. Pe lângă furnizarea produselor, contractantul va asigura şi operaţiunile obligatorii cu titlu accesoriu livrării: instalare, punere în funcţiune, testare, instruire pentru utilizare. Prin această achiziţie se doreşte înnoirea flotei de parcometre, prin înlocuirea celor vechi şi depăşite moral cât şi montarea celor noi în alte locaţii, cetăţenii municipiului Tulcea având astfel posibilitatea de a achita tariful de parcare în funcţie de perioada de timp pentru care consideră că vor ocupa locul de parcare.
Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 13 (treisprezece) zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 5 (cinci) zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, stabilit în Anunţul de participare.
Oferta trebuie transmisă exclusiv prin mijloace electronice în SEAP.
Orice Operator Economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare cu privire la Documentaţia de atribuire până la termenul limită mai sus menţionat.
Solicitările de clarificări primite de către Autoritatea Contractantă după termenul limită specificat nu vor fi luate în considerare. Ofertanţii sunt instruiţi să reţină că, în conformitate cu dispoziţiile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi cu prevederile art. 27 alin. (1) – (3) din H.G. nr. 395/2016, Autoritatea Contractantă Municipiul Tulcea a stabilit un singur termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare.
Autoritatea Contractantă va publica în SEAP la adresa www.e-licitatie.ro răspunsurile la solicitările de clarificări primite, fără a menţiona numele solicitantului, la Secţiunea Listă clarificări, notificări şi decizii.